Dugotrajna nagađanja kako McLaren radi na razvoju SUV modela dobila su potvrdu, a prvi koji su mogli vidjeti budućeg rivala Urusu iz Lamborghinija bili su Lamborghinijevi zastupnici.
McLaren već neko vrijeme tiho razvija visokoperformansni model s "više od dva sjedala", a čini se da je projekt napokon dobio konkretan oblik prije planirane premijere 2028. godine.
Prema riječima dilera, novi McLarenov SUV izgledom podsjeća na veći Porsche Cayenne Turbo GT. Ima podijeljena prednja svjetla, istaknutu liniju krova i veliki stražnji spojler. Pokreće ga hibridni V8 motor, a model će biti dio McLarenove sve veće elektrificirane ponude, doznaje AutoNews.
Dileri tvrde da će novi model biti SUV s hibridnim pogonom. Tvrtka planira predstaviti nekoliko novih modela tijekom sljedeće tri godine, što ukazuje na vrlo aktivno razdoblje za McLaren.
Iako su mnogi očekivali da će McLarenov prvi SUV biti kompaktnih dimenzija, čini se da to neće biti slučaj. Jedan od dilera koji je vidio glineni model opisao ga je kao vozilo s proporcijama sličnim Porscheu Cayenne, ali većim, s izraženim, "skulpturalnim i mišićavim" izgledom i 24-inčnim kotačima.
Prema istom izvoru, SUV "ima snažnu prisutnost i neće se izgubiti u društvu egzotičnih SUV-ova" poput Ferrarija Purosangue, Lamborghinija Urusa i Aston Martina DBX-a.
SUV će biti među prvim modelima koji će predstaviti McLarenov osvježeni dizajnerski jezik, najavljen prošle godine. Prepoznatljive značajke uključuju podijeljena svjetla ugrađena u karoseriju, otvor na poklopcu motora, liniju koja se proteže duž krova i naglašen stražnji kraj s velikim spojlerom, difuzorom i ogromnim ispušnim cijevima.
Četverovratni McLaren, kodnog imena P47, koristit će hibridni sustav temeljen na V8 motoru. Iako još nije potvrđeno na kojoj će platformi biti izrađen, poznato je da neće koristiti karbonsku monokok-šasiju iz McLarenovih superautomobila. Sve to moglo bi donijeti i nešto povoljniju cijenu.
Na nedavnom globalnom sastanku dilera u Ujedinjenom Kraljevstvu, McLaren je otkrio više detalja o svojoj budućoj strategiji. Plan je lansirati najmanje jedan novi model svake godine do 2028. Prema riječima novog izvršnog direktora Nicka Collinsa, širenje ponude neće ugroziti McLarenov prepoznatljivi fokus na performanse.
Godine 2026. stiže novi W1, vrhunski hiperautomobil koji se trenutno nalazi u završnoj fazi razvoja. Početkom 2027. pojavit će se 788HS, ekstremna evolucija modela 750S i nasljednik 765LT-a, u ograničenoj seriji od 200 primjeraka podijeljenih između coupe i spider verzija.
McLaren također razvija novi superautomobil s blagim hibridnim V6 motorom koji bi trebao razvijati oko 800 konjskih snaga. Očekuje se 2027., a bit će pozicioniran iznad modela Artura. Kabina će biti "otmjena", s oblogama od nappa kože, zaobljenim dizajnom i digitalnim zaslonima visoke rezolucije za infotainment i instrumente.
U planu je i grand tourer 2+2 konfiguracije koji bi zamijenio model GTS. Do 2028. McLaren će predstaviti i W1 Spider s trodijelnim tvrdim krovom te nasljednika modela 750S, koji će se natjecati s Ferrarijem 849 Testarossa.
Novi vlasnici i partnerstva
Ranije ove godine McLaren je preuzeo CYVN Holdings iz Abu Dhabija te ga spojio s tehnološkim startupom Forseven. Ova investicijska grupa posjeduje i udio u kineskom proizvođaču električnih vozila Nio, koji će McLarenu isporučivati dijelove za buduće elektrificirane modele.
Osim toga, CYVN kontrolira i EV odjel Gordon Murray Designa, koji će surađivati s McLarenom na istraživanju i razvoju novih električnih modela.