Chevrolet Cruze 2.0 VCDI LT: Dinamičan i povoljan

CHEVROLETOVA limuzina plijeni pažnju izgledom i cijenom, a u posljednje vrijeme i motorizacijom nošenom snažnim dizelskim motorom. Upakiran u gabaritnu i oku ugodnu formu Cruze postaje sve popularnija obiteljska opcija.

Sedam godina nakon što je Daewoo postao Chevrolet nema više nikakve sumnje kako je GM-ov potez rebrandiranja uz drastične zahvate na modernizaciji game urodio plodom. Chevrolet konstanto raste, kako po pitanju prodajnih rezultata tako i kada je u pitanju imidž tvrtke. Nekad blijeda kopija stekla je vlastiti izraz i što je najbolje, globalno je razumljiv. Nakon Captive i Epice, Cruze je treći i ujedno najjači pokazatelj pozitivnih pomaka.

Priču o dizajnu najbolje potvrđuje teza kako Cruze usprkos svemu rečenom i za Chevrolet predstavlja neočekivan obrat. Rijetki su primjeri kada neka konzervativna (čitaj konfekcijska) marka ovako nisko, u kompaktnom segmentu, ponudi estetski toliko uspješan model. Dinamičaniz svakog ugla Cruze (posebno u bijeloj boji) plijeni pažnju kao jedna od uvjerljivijih limuzina segmenta.

Uskoro će na svoje doći i ljubitelji praktičnije hatchback koncepcije kada Cruze više neće imati prepreke u svojem globalnom pohodu. Tko se još uopće sjeća neugledne Nubire, pa i Lacettija.

Upravo tako jer Chevroletovu limuzinu prate uzorni rezultati testova sigurnosti pri EuroNCAP-u što definitivno ide u prilog solidnosti gradnje. Nimalo čudno s obzirom da istu osnovu koristi i nova Astra, najjači Opelov brand. Tu je i podatak kako je Cruze odradio više od milijun testnih kilometara s ciljem provjere svih sustava prije starta proizvodnje. Jednako uvjerljiva je i motorizacija u dizelskoj domeni.

Robusni 2,0 dizelaš nosi VM-ov potpis, a u testnoj top izvedbi razvija 150 KS i 320 Nm pružajući solidnu potporu čak i pri većim opterećenjima. Istina, malo više uglađenosti ne bi smetalo, a i prava je šteta što gazde nisu dopustile ugradnju šest-stupanjskog ručnog mjenjača.

Očekivano, najjači motor u ponudi za sobom donosi i odgovarajuće vozne potencijale. 10 sekundi za sprint do 100 km/h i 210 km/h maksimalca su vrijednosti s težinom renomiranih proizvođača. Voznim osobinama automobil ipak u pogledu dinamike malo kaska za konkurencijom, posebno onom njemačkom, no ostaje činjenica kako boljeg konja za utrku Chevrolet nije dosad imao.

Ni prosječnom potrošnjom od 7,3 l/100 km Cruze ne izbija u prvi plan svrstavajući se tako u prosjek ponude. Uvjerljivu potporu pružaju i kočnice, s diskovima promjera 276 mm sprijeda i 268 mm straga, pružajući zaustavni put na razini boljih rivala.

Jednako povoljan dojam ostavlja i kabina. Stilski dotjeranim interijerom dominiraju pravilne forme s jasno postavljenim vozačkim sučeljem. Plavo osvjetljenje donosi dašak ekskluzive, dok kod top izvedbe prvo u oči upada centralni multifunkcijski zaslon, a potom i odmjeren udio alu dekoracije.

Kvalitetom materijala i same izrade Cruze je na razini očekivanja, ali i više no što bi se s obzirom na prethodna iskustva inicijalno očekivalo. Na ergonomiju se nema razlogažaliti, posebno na poziciji vozača s koje je dobro odmjeren doseg svih kontrola, čak i kod korpulentnih vozača.

Na prostornost i opremljenost (pogledati tablicu) nema prigovora, pa ćemo kao slabije područje upisati tek nedovoljno definirana prednja sjedala, nedostatak senzora svjetala i donekle nekorektno postavljeno središnje odmorište za ruke (sprijeda). Priču o interijeru zaključuje prtljažnik nedovoljno velikog otvora, ali i sasvim zadovoljavajućeg kapaciteta 450 litara.

Chevrolet Cruze starta odličnom akcijskom cijenom od 95.200 kn za bazni 1,6 benzinac s osnovnom opremom. Pritom kupac može računati na solidnu opremljenost, ali i mirne snove u prve tri godine, odnosno 100.000 km koliko je jamstvo.

U testnom slučaju cijena modela se penje na 143.200 kn što je i dalje odlična protuvrijednost za ono što se nudi. A to je više od četiri i pol metara stilski dotjerane limuzine pokretane uvjerljivim i moćnim dizelskim motorom. Pritom je oprema prvoklasna, a komfor u potpunosti usklađen sa očekivanjima za jedan obiteljski automobil.

Važnija serijska oprema (razina LT):

Zračni jastuci za vozača i suvozača

Bočni zračni jastuci
Zračne zavjese

ABS/EBD/BAS

Chevrolet Epica 2.0 VCDi LT

Cijena baznog modela (1.6 LS)

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.