IAKO je tržište već presudilo malim i velikim roadsterima, u Japanu se još uvijek nisu oprostili od ideje vožnje s otvorenim pogledom u nebo.
A tu su posebno jaki kad su u pitanju minijature. Pritom ne mislimo samo na Mazdu MX-5, najprodavaniji roadster u povijesti, već i na broj manje roadstere iz domene kei automobila. U Europi je najpoznatiji predstavnik bio Daihatsu Copen, a na popisu se nalazio i Suzuki Capuccino.
Potonji nije u proizvodnji već gotovo tri desetljeća, a sad se navodno vraća. Nakon prošlogodišnjih nagađanja, sad su se pojavile informacije da upravo Suzuki radi na ideji malog roadstera. On bi se trebao nuditi i u Toyotinom izlogu, i to s 1.3-litrenim turbo motorom s do 150 KS.
Još je 2023. godine koncept Daihatsu Copen Vision najavio mogućnost rasta dimenzija, a sad je to itekako izgledno. Novi model pod kapom Toyote, Daihatsua i Suzukija bi trebao narasti na veličinu Mazdinog roadstera. Pritom ovo neće biti blizanci s jedinom razlikom u logotipu kao u slučaju Subaru BRZ/Toyota GR86.
Ovdje će svaki model imati svoju osobnost temeljenu na prethodnicima. Japanski magazin Response napominje da bi novi roadster mogao biti dugačak oko 3.9 metara uz 2410 mm međuosovinskog razmaka. Pogađate, to su dimenzije vrlo bliske Daihatsuovom konceptu iz 2023. godine, kao i glavnom rivalu iz Mazde.