Valjda mu je dosta sramoćenja: Josipović ne izlazi na parlamentarne izbore

Screenshot: YouTube

"NISAM politički mrtvac", još prije samo par mjeseci poručivao je hrvatskoj javnosti Ivo Josipović da bi danas i službeno objavio kako ne izlazi na parlamentarne izbore u rujnu ove godine.

Bivši hrvatski predsjednik objasnio je danas kako njegova stranka "Naprijed Hrvatska" ne izlazi na izbore jer "ne žele razbijati lijevo centralističko biračko tijelo".

Josipovićeva uzdanica Čačić otišao s Bandićem

"Na naredne lokalne izbore izlazimo spremni, jaki i uspješni", rekao je Josipović. Podsjetimo kako je Josipovićeva stranka "Naprijed Hrvatska - Progresivni savez" doživjela izborni debakl na posljednjim parlamentarnim izborima.

Iz njegove koalicije "Uspješna Hrvatska" u Sabor je ušao tek Radimir Čačić čiji su reformisti ovih dana potpisali koaliciju s Josipovićevim glavnim oponentom iz predsjedničkih dana - Milanom Bandićem.

Josipović je prije izbornog kraha na predsjedničkim izborima kada je izgubio od Kolinde Grabar Kitarović bio na vrhu anketa popularnosti s više od 80 posto podrške. No, gubitkom predsjedničke titule, izgubio je gotovo sve ostalo. Od članske iskaznice SDP-a, do parlamentarnih izbora a zaboravile su ga i ankete.

Josipović imao tek 1.01 posto ukupnih glasova

Josipović je tako na prošlogodišnjim izborima u svojoj izbornoj jedinici imao svega 2.365 glasova što je bilo dovoljno tek za 1,01 posto ukupnih glasova. Čak je i u "Ime obitelji" Željke Markić imao tisuću glasova više od Josipovića.

Na predsjedničkim izborima Josipović je u drugom krugu imao podršku od 1.082.430 glasova.

Sve što je ostalo je "genijalan" izborni spot

Izbornu kampanju pamtit ćemo po "genijalnom" izbornom spotu.

"S budžetom od 1500 kuna za dvoranu je izazvao veliki interes s jedne strane, a s druge strane je potaknuo naše političke suparnike da reagiraju, čak su platili i određene parodije, ja sam im zahvalan, podigli su vidljivost, dakle ulagali su u našu kampanju i taj spot je na svim platformama vidjelo negdje, pa ja mislim oko 700.000 ljudi što je ogromni rezultat i vjerojatno je to najgledaniji politički spot na internetu ikada kod nas", pravdao se Josipović.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.