SAMOBORKA I.G. pseću hranu je kupovala 14. i 15. kolovoza u biogradskom Konzumu te su joj proizvode naplatili 30 posto više nego pisalo na polici. Iako se žalila, iste cijene proizvoda na polici stoje i danas.
Nakon što je primijetila prijevaru I.G. se žalila prodavačici koja joj je rekla kako jedino što može učiniti je stornirati račun, piše Večernji list. "Imam pristojna primanja i cijene mi nisu problem, ali ovo mi smeta jer mi nije jasno što s tim pokušavaju", rekla je I.G.
Iz biogradskog Konzuma tvrde kako su u srijedu navečer dobili nove cijene 20-ak proizvoda te zbog tehničkih poteškoća nisu promijenili cijene na policama. Iz Hrvatske udruge za zaštitu potrošača tvrde kako je u tom slučaju I.G. prevarena te to može prijaviti Državnom inspektoratu mjerodavnom za Biograd. U članku 12. Zakona o zaštiti potrošača piše da se trgovac mora pridržavati istaknute maloprodajne cijene i uvjeta prodaje.