KADA je Christina Aguilera 2002. objavila svoju sada već kultnu pjesmu Beautiful, poslala je važnu poruku o tome da trebamo dopustiti da naša unutarnja ljepota zablista bez obzira na to što drugi mislili ili govorili o nama. Sada, na 20. rođendan pjesme, objavila je novi spot s jednako snažnom porukom, koja se odnosi na svijet u kojem živimo.
Aguilera, koja danas ima 41 godinu i majka je 14-godišnjeg Maxa i osmogodišnje Summer Rain, objavila je novu, ažuriranu verziju glazbenog spota za pjesmu Beautiful. Video prikazuje djecu vezanu za telefone, kako se nose s teškoćama s kojima se suočavaju djeca u stvarnom svijetu. Tu su mlade balerine opsjednute svojim tijelima, mlada djevojka koja želi izgledati poput manekenke koju vidi u časopisu i tinejdžer koji se bori sa svojim mentalnim zdravljem.
Ali video daje i nadu. Na kraju, svako prikazano dijete dobiva pomoć, briše šminku s lica ili iščupa stranice iz časopisa. Pred kraj videa slijedi scena koja prikazuje djecu kako se igraju vani na suncu.
Na kraju videa prikazan je mobitel, koji izgleda kao da krvari, a preko njega je ispisana poruka: "U posljednjih 20 godina, otkako je album Stripped prvi put objavljen, društveni mediji promijenili su naš odnos s našim tijelima, i zauzvrat i naše mentalno zdravlje. Istraživanja sugeriraju da je vrijeme provedeno na društvenim mrežama povezano s problemima slike vlastitog tijela, samoozljeđivanjem i nepravilnom prehranom kod djece i tinejdžera. To se mora promijeniti."
Sama Aguilera se ne pojavljuje u videu, ali na Instagramu je napisala: "Mi smo prekrasni, bez obzira na to što oni govore. To je poruka uz koju ću uvijek stajati i koja mi je prioritet koji želim usaditi svojoj djeci u svakom poglavlju njihovog života."
Dok stručnjaci tek počinju shvaćati utjecaj društvenih medija na djecu, jedna studija pokazuje da djeca mlađa od 11 godina koja koriste Instagram i Snapchat imaju veću vjerojatnost da će pokazati problematična digitalna ponašanja kao što je posjećivanje stranica koje roditelji ne bi odobrili, kao i veću mogućnost sudjelovanja u online uznemiravanju.
Ista studija kaže da ograničavanje vremena koje dijete provodi na društvenim medijima može smanjiti neke od negativnih učinaka korištenja društvenih medija u mladoj dobi.