ČAK i legendarni redatelj Quentin Tarantino ima omiljene filmove s vlastitim potpisom, a sada je napokon otkrio o kojim je naslovima riječ. Tijekom gostovanja u podcastu The Church of Tarantino, dvostruki oskarovac podijelio je koji mu je film najdraži, a koji smatra svojim najboljim ostvarenjem, piše Variety.
"Bilo jednom u Hollywoodu mi je najdraži, a Nemilosrdni gadovi je najbolji", izjavio je Tarantino. "Ali mislim da je Kill Bill ultimativni Quentinov film, nitko drugi ga ne bi mogao snimiti. Svaki njegov aspekt je iščupan iz moje mašte i moga ida, mojih ljubavi, moje strasti i moje opsesije. Zbog toga mislim da sam rođen da snimim Kill Bill, mislim da su Nemilosrdni gadovi moje remek-djelo, ali Bilo jednom u Hollywoodu mi je najdraži film."
Redatelj kultnog Paklenog šunda također je progovorio o scenarijima na koje je najponosniji. "Nemilosrdni gadovi je moj najbolji scenarij, a mislim da su Mrska osmorka i Bilo jednom u Hollywoodu odmah iza", objasnio je.
Unatoč Tarantinovoj osobnoj naklonosti prema filmu Bilo jednom u Hollywoodu, redateljsku palicu dugo očekivanog nastavka, Avanture Cliffa Bootha (The Adventures of Cliff Booth), preuzet će David Fincher za Netflix. Tarantino je u intervjuu otkrio da je odustao od režije jer ga je "obeshrabrila" ideja da njegov deseti i posljednji film u karijeri bude nastavak.
"Volim ovaj scenarij, ali još uvijek hodam istim tlom po kojem sam već hodao", rekao je. "Jednostavno me to nekako obeshrabrilo. Moram biti na neistraženom teritoriju u novom filmu, ne smijem znati što radim."
Sličnu sudbinu doživio je i njegov dugo najavljivani deseti film, Filmski kritičar (The Movie Critic). Tarantino je potvrdio da je projekt na kraju odbačen jer je bio previše sličan njegovim prethodnim radovima.
"Nisam bio baš uzbuđen zbog dramatizacije onoga što sam napisao kad sam bio u fazi pretprodukcije, djelomično zato što koristim vještine koje sam naučio iz filma Bilo jednom u Hollywoodu o tome kako ćemo Los Angeles pretvoriti u Hollywood iz 1969. bez korištenja CGI-ja", pojasnio je.
"To je bilo nešto što smo morali izvesti i nismo bili sigurni hoćemo li uspjeti, ali kod Filmskog kritičara nije bilo takvih problema. Već sam nekako znao kako L. A. vratiti u prošlo vrijeme. Film je bio previše sličan posljednjem."