Najslušaniji izvođači i pjesme u 2025. godini prema Spotifyu

Foto: Instagram

Stigao je blagdanski period, a s njim i poklon za sve ljubitelje godišnjih statistika - Spotify Wrapped. Ove godine, portorikanska superzvijezda Bad Bunny proglašen je najslušanijim izvođačem po četvrti put, svrgnuvši s trona Taylor Swift. Streaming div je u srijedu predstavio svoj godišnji pregled individualnih i globalnih trendova slušanja, a korisnici sada mogu otkriti svoje najdraže izvođače, pjesme, žanrove i albume.

Globalni vrh

Bad Bunny je s više od 19.8 milijardi streamova postao najslušaniji svjetski izvođač u 2025. godini. Slijede ga Taylor Swift, The Weeknd, Drake i Billie Eilish. Swift je posljednje dvije godine, 2023. i 2024., držala prvo mjesto nakon što ga je preuzela od Bad Bunnyja, koji je tu titulu nosio tri godine zaredom od 2020. Sada se vratio na vrh.

@spotify History made. De Puerto Rico pa’l mundo. 🌎 @Bad Bunny ♬ original sound - Spotify

Najslušaniji album na globalnoj razini je, očekivano, Debí Tirar Más Fotos Bad Bunnyja. Slijede ga soundtrack za KPop Demon Hunters te tri izdanja iz 2024. godine: Hit Me Hard and Soft Billie Eilish, SOS Deluxe: LANA pjevačice SZA i Short n' Sweet Sabrine Carpenter.

Titulu najslušanije pjesme na svijetu odnijela je suradnja Brune Marsa i Lady Gage, Die with a Smile, koja je prikupila više od 1.7 milijardi preslušavanja. Na ljestvici je slijede Birds of a Feather od Billie Eilish, APT. Brune Marsa i Rosé, Ordinary Alexa Warrena te DtMF od Bad Bunnyja.

Dominacija velikih imena i streaminga

Nije iznenađenje da najveći svjetski izvođači nastavljaju dominirati Spotify Wrapped ljestvicama. Oni su istaknuti na cijeloj platformi, uključujući i na utjecajnim playlistama, a uz to imaju i odane baze obožavatelja. Neovisnim izvođačima koji se pojave na individualnim listama korisnika bile bi potrebne milijarde streamova da bi dospjeli na globalni vrh.

Streaming čini najveći dio prihoda glazbene industrije - čak 84% u Sjedinjenim Državama, prema podacima Američkog udruženja diskografske industrije (RIAA).

Spotify je najveća platforma s otprilike 31% tržišnog udjela, s prijavljenih 713 milijuna korisnika i 281 milijun pretplatnika na više od 180 tržišta. To je značajan porast u odnosu na prošlu godinu, kada su te brojke iznosile 626 milijuna korisnika i 246 milijuna pretplatnika.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.