Dostava automobila vrijednog pet milijuna dolara pretvorila se u pravu noćnu moru u San Franciscu. Jedan od najlegendarnijih superautomobila osamdesetih, Ruf CTR "Yellowbird", pao je s kamiona za prijevoz, a nesretni vozač ostao je zarobljen u kabini dok je automobil visio pod gotovo nemogućim kutem. Bizarna nesreća dogodila se pri isporuci automobila vlasniku, netom nakon što se vratio s osvježavanja laka u Rufovoj tvornici u Njemačkoj, piše Carscoops.
Prema dostupnim informacijama, vozač je prilikom istovara jednostavno zaboravio osigurati kotače. Zbog tog kobnog propusta, automobil se otkotrljao s gornje platforme transportera, koja je bila podignuta na visinu od otprilike 2,4 metra.
Snimke koje su se brzo proširile društvenim mrežama prikazuju nevjerojatan prizor: legendarni Ruf visi s rampe, oslonjen na tlo samo stražnjim odbojnikom i ispušnim sustavom, dok mu je prednji kraj usmjeren ravno prema nebu. Rub rampe zabio se u podnicu vozila, a vozač je ostao bespomoćno zarobljen unutra.
Okolnosti nesreće pojasnio je korisnik društvenih mreža @johnclaywolfeshow. "Sjedio sam s prijateljem kad je primio poziv da je 'Yellowbird' njegovog klijenta pao s prikolice", napisao je, dodavši: "Vlasnik ga je poslao u Njemačku na lakiranje u crnu boju. Auto je prešao cijeli put do San Francisca da bi na kraju vozač zaboravio staviti blokade na kotače i dogodilo se ovo."
Ruf CTR je istinska automobilska ikona. Proizvedeno je manje od 30 primjeraka, a njihova vrijednost danas se kreće između četiri i šest milijuna dolara. Jedan je primjerak ovog proljeća prodan za vrtoglavih 6,06 milijuna dolara.
U svoje vrijeme, Rufov 911 s 463 KS i dva turbopunjača bio je najbrži serijski automobil na svijetu. Tim Aloisa Rufa za osnovu je koristio usku karoseriju Carrere zbog bolje aerodinamike i manje mase, što se pokazalo kao dobitna kombinacija.
Nadimak "Yellowbird" (Žuta ptica) dobio je zahvaljujući testu časopisa Road & Track iz 1987., kada je testni primjerak žute boje dosegnuo 340 km/h. Godinu dana kasnije, njemački Auto Motor und Sport zabilježio je još veću brzinu od 343 km/h. Iako je nadimak ostao, nisu svi proizvedeni modeli bili žuti, što potvrđuje i ovaj crni primjerak iz nesreće.