Porsche 911 GT3 dobio dodatak vrijedan preko 50.000 eura. Za još ekstremniji nastup

Foto: Porsche

Aktualni Porsche 911 GT3 RS jedan je od najekstremnijih automobila za stazu koji su ikada dobili dozvolu za vožnju javnim cestama. Ipak, za one koji preferiraju performanse s dozom suzdržanosti, standardni GT3 ostaje idealan izbor.

Porsche nudi još jednu delikatesu iz Manthey odjela. U fokusu je 911 GT, koji je oduvijek bio na glasu sjajnog balansa za svaku vrstu korištenja. Sada se ta ravnoteža pomaknula još bliže trkaćoj stazi zahvaljujući novoj suradnji s tvrtkom Manthey Racing, koja je pripremila poseban kit za poboljšanje performansi.

Impresivno vrijeme na Nürburgringu

Iako 4,0-litreni šestocilindrični bokser motor nije diran, verzija opremljena Manthey kitom krug na Nürburgringu odvozi za impresivnih 6:52.981. To je čak 2,76 sekundi brže od prethodnog 992.1 GT3 modela s ranijim Manthey paketom, što je izvanredan rezultat bez obzira na to kako ga gledate.

Aerodinamika kao kod trkaćih automobila

Porscheovi inženjeri surađivali su izravno sa stručnjacima iz Mantheya na razvoju novog paketa nadogradnji, osmišljenog za povećanje potisne sile i skraćivanje vremena kruga. Među najočitijim promjenama je redizajnirani prednji odbojnik s novim otvorima za zrak, karbonskim kanardima i novim spliterom.

Izmjene na prednjem dijelu nadopunjuju novi aerodinamični bočni pragovi, aero diskovi na stražnjim kotačima i preuređeni stražnji kraj s golemim karbonskim krilom u obliku "labuđeg vrata". Manthey je za svaki slučaj dodao i prepoznatljiv karbonski difuzor.

Rezultat ovih promjena su mjerljiva poboljšanja u prianjanju i stabilnosti. U svojoj najblažoj konfiguraciji, prerađeni GT3 stvara 355 kg potisne sile. Prebacite li sve na najagresivniju postavku, ta brojka raste na čak 540 kg, što se opasno približava vrijednostima pravih trkaćih automobila.

Skrivena poboljšanja i ovjes

Postoje i promjene ispod karoserije koje nisu vidljive na prvi pogled. Primjerice, usmjerivači zraka koji se protežu ispod automobila sada su za 39 inča (gotovo metar) duži od onih na standardnom modelu, što dodatno pridonosi poboljšanoj potisnoj sili.

Za automobil je razvijen i prilagođen ovjes s četverosmjerno podesivim amortizerima (coilovers), s oprugama koje su 10 posto tvrđe od onih u prethodnom Manthey paketu za GT3. Paket zaokružuju lagani kovani kotači, dimenzija 20 inča sprijeda i 21 inč straga.

Cijena i dostupnost

Porsche još nije objavio koliko će novi Manthey kit koštati. Međutim, potvrđeno je da će biti dostupan od proljeća 2026. godine putem ovlaštenih Porsche centara diljem Sjedinjenih Američkih Država.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.