Novi BYD modeli dolaze bez jedne od najpoznatijih značajki marke

Foto: Index Auto, BYD

KINESKI automobilski div BYD odustaje od jedne od svojih najprepoznatljivijih značajki - rotirajućeg infotainment zaslona. Kada se prije nekoliko godina probio na globalnu scenu, BYD je privukao pažnju upravo zaslonima koji su se mogli okretati za 90 stupnjeva.

Efektan detalj ipak neće krasiti baš sve modele, za mnoge zanimljiva opcija broji zadnje dane. Novi BYD Atto 2 na tržište će stići sa zaslonom fiksiranim u vodoravnom položaju.

Ograničenja za ključne aplikacije

Potpredsjednica BYD-a, Stella Li, potvrdila je da, iako su kupci voljeli rotirajući zaslon, on predstavlja ograničenje za neke ključne aplikacije, posebice Apple CarPlay i Android Auto. Zbog toga je proizvođač odlučio izbaciti ovu značajku iz novog modela Atto 2, a isto će učiniti i s ostalim modelima u budućnosti. Svi novi zasloni bit će fiksirani isključivo u vodoravnom položaju.

„Počinjemo se povezivati s mnogo aplikacija“, izjavila je Li za Autocar. „Atto 2 bit će prvi model s Googleom i Apple CarPlayom. A ako žele pružiti najbolje iskustvo, tada će rotirajući zaslon ograničiti njihove aplikacije. I drugo, vidjeli smo povratne informacije na tržištu. Ljudi vole rotirajuće zaslone, ali je njihova upotreba vrlo mala.“

Prema navodima iz BYD-a, zaslon je u okomitom načinu rada bio zamišljen kao lakši za korištenje dok vozilo stoji ili za navigaciju. Ipak, problem je što popularne aplikacije za povezivanje pametnih telefona, Apple CarPlay i Android Auto, funkcioniraju isključivo u vodoravnom načinu rada, što je i orijentacija zaslona u velikoj većini modernih automobila.

Fokus na Europu i nova partnerstva

Tijekom istog intervjua, Li je dodala kako će BYD ubrzati svoja partnerstva s tehnološkim tvrtkama poput Applea i Googlea, zbog čega je prelazak na jednostavnije sučelje logičan korak.

BYD ima velike planove za 2026. godinu, posebno na europskom tržištu. Ranije ovog tjedna, regionalni izvršni direktor tvrtke najavio je da će sljedeće godine udvostručiti svoju maloprodajnu mrežu u Europi, s ciljem dosezanja otprilike 1.000 prodajnih mjesta.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.