Foto: Link&Co
LYNK & Co 01 je dosad najozbiljniji pokušaj Kineza da ugroze Ameriku i Europu. Nagađanja kako će Kinezi kad tad i u ponudi automobila biti konkurentni se ostvaruju- Tako Geely predstavlja svoj prvi model na osnovi Volva koji karakteristikama ima sve preduvjete da napravi veliku zbrku na svjetskom tržištu.
Netom lansiran SUV model je dosad najozbiljniji projekt neke kineske auto kompanije u pokušaju da stvori konkurentan proizvod globalnih aspiracija. Potpisuje ga Geely, i to u okviru novo ustoličenog branda Link & Co. Iako na prvu ne zvuči ozbiljno situacija je kudikamo drugačija.
Prije svega valja imati na umu da je kineski Geely vlasnik Volva već punih šest godina, a potom i kako je Volvo u razvoju ovog modela značajno pripomogao. Ne treba niti napominjati kako je model osmišljen i stvoren upravo u Švedskoj, ali je i prvi model postavljen na novu CMA platformu koju će koristiti serija 40 iz Volva.
A kad je u pitanju samo ime novog brenda stvari su kristalno jasne. Lynk asocira na povezivanje automobila, a tako i jest u naravi. U službenom izviješću stoji da je ovaj model po pitanju povezivanja bez konkurencije. Osim što je konstantno povezan na Internet automobil može komunicirati s drugim vozilima proizvođača, a update samog vozila moguć je u svakom trenutku. Ono najzanimljivije je kako model stiže softverski spremno za car sharing uslugu.
Kinezi smatraju kako je budućnost upravo u takvim uslugama, te očekuju da će ovaj model namijenjen prvenstveno mlađoj populaciji učiniti uslugu dijeljenja i nadzora vozila putem odgovarajuće mobilne aplikacije krajnje pristupačnom.
Link & Co 01 u duljinu mjeri 4.530 mm, širo je 1.855 i visok 1.654 mm. Međuosovinski razmak je 2.730 mm, a ispod dopadljive vanjštine krije se zasad nepoznata motorizacija. No sasvim je sigurno da će i motori nosit potpis Volva, kao i da će ponuda uključivati izvedbe s alternativnim pogonima.
Prvi primjerci na tržište će za nešto više od godinu dana, a potom će uslijediti još dva modela, 02 i 03. Automobil će se moći kupiti online narudžbom, a proizvođač će vozilo kupcu isporučivati doslovno na kućni prag. Prve naznake govore o početnoj cijeni od vrlo korektnih 20.000 EUR.