Novi DS No8 je skuplji i od BMW-a

Foto: DS Automobiles

KAD je francuski DS Automobiles predstavio No8 nije štedio hvalospjeve, a sad će sve to pokušati naplatiti. Francuski novitet je predstavljen kao nešto dosad neviđeno u ponudi električnih modela. Vrhunski luksuz, savršen komfor i prvoklasne performanse. Sada se tome pridružio još jedan "epitet". 

Naime, ono što je mnoge iznenadilo jest činjenica da je DS No8 skuplji i od BMW-a i4, premium električne limuzine njemačkog proizvođača. Kad stigne na tržište u drugoj polovici godine, DS će za No8 tražiti minimalno 59.200 eura u Francuskoj. 

Govorimo o početnoj cijeni za izvedbu Pallas s prednjim pogonom, dok će iznosi ići sve do 74.600 eura za Etoile AWD Long Range. Potonji je jedini od ponuđenih s dva elektromotora, ukupno 375 KS i baterijom od 97.2 kWh. Po WLTP-u doseg je impresivnih 686 km. 

>> FOTO Iz DS-a poručuju: Ovo je najbolji električni automobil u povijesti

Ovo postavlja pitanje - opravdava li DS No8 svoju višu cijenu u odnosu na etabliranog konkurenta? Naime, BMW i4 GranCoupe kreće od 57.600 eura, dok se u top izdanju DS No8 cijenom može mjeriti s modelima kao što su Audi A6 Sportback e-tron (66.420 eura), Mercedes-Benz EQE Sedan (70.050 eura) i BMW i5 (76.250 eura).

Ovo nije najskuplji DS. Tako DS7 Performance PHEV SUV kreće od 75.800 eura, a DS9 Opera E-Tense 4×4 PHEV od čak 89.250 eura. Ako ne vjerujete, poigrajte se s konfiguratorom na službenim stranicama. Pritom računajte kako doplate nisu jeftine pa tako nappa koža stoji 2350 eura, 21-inčni naplaci 1100 eura, baš kao i biserna boja. A kad se natrpa dodatnom opremom, DS-ov novitet dolazi do 85.990 eura. 

Iako DS No8 donosi luksuzne elemente i jedinstveni dizajn, ostaje pitanje hoće li kupci biti spremni platiti višu cijenu u odnosu na primjerice BMW i4, iza kojeg stoji etablirani brend..

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.