TOYOTA prekida suradnju s Bavarcima za nadolazeću generaciju modela GR Supra koja se očekuje 2027. godine. Umjesto BMW-ovih motora i platforme, šesta generacija Supra koristit će Toyotin vlastiti 2,0-litreni turbo hibridni četverocilindarski motor snage oko 400 KS.
Aktualna A90 Supra, lansirana 2019., dijeli većinu dijelova s BMW Z4, uključujući redni šestak, podvozje i elektroniku. Oba vozila proizvode se u Magna Steyr tvornici u Grazu u Austriji.
Odluka o suradnji omogućila je Toyoti da oživi Supra naziv bez izgradnje potpuno nove platforme, dok je BMW-u dala priliku za proizvodnju troškovno efikasnijeg roadster modela male proizvodnje.
Toyota Gazoo Racing odjel odlučio se na vlastiti razvoj Supra priče. Nova generacija koristit će Toyotinu platformu s pogonom na stražnje kotače i zamijeniti BMW-ov B58 redni šest cilindarski sklop s hibridnim 2,0-litrenim sklopom. To je lakša konstrukcija bolje prilagođena budućim emisijskim standardima.
Bilo je i glasina da je Toyota testirala verziju s Mazdinim rednim šestakom (e-Skyactiv G iz CX-70), ali su problemi s težinom i ugrađivanjem istog to onemogućili.
Prije završetka proizvodnje Toyota izdaje ograničene Final Edition Supra verzije u Japanu i SAD-u. Japanska verzija, po cijeni od oko 101.000 dolara (92.900 eura), ima 435 KS i ograničena je na 300 jedinica koje su brzo rasprodane.
Američka verzija s 382 KS u prodaji je od ovog travnja. Dolazi s modificiranim ovjesom, aerodinamičkim promjenama i opcijom ručnog mjenjača. Proizvedeno je samo 100 primjeraka po cijeni od 69.085 dolara ((63.600 eura).