KAO što je prije devet godina udario temelje segmenta kao prvi urbani crossover, Juke sada želi vratiti status prve crossover violine u koncernu, a to će pokušati profinjenijim dizajnom i obiljem modernih tehnologija.
Kad je prvi put stigao, Juke je zaprepastio svijet svojim nastupom, možda i više nego Qashqai koju godinu prije u kompaktnom segmentu. Nekima se svidio, a neki su ga ocrnili kao ružno pače, no efekt je postignut – svi su ga zamijetili, a ubrzo i krenuli kopirati.
Novi Juke želi pokoriti Europu pa je danas istovremeno predstavljen u pet europskih gradova, i to Londonu, Parizu, Milanu, Barceloni i Kölnu. Milijun prodanih primjeraka prethodnika je velik poticaj za budućnost, ali i uteg koji će opet morati podići želi li biti upamćen.
Sada je vrijeme za novo izdanje. Doba je sazrijevanja, a Juke više nije toliko napadan. Bar vizualno, ali zato poput "niske" Micre vješto uvodi prepoznatljiv agresivan sportski dizajn u svijet crossovera. Pritom koristi provjerena rješenja poput coupeovske forme, krajnje uskih prednjih LED svjetala i dvobojne karoserije. Dodirne točke s prethodnikom su tu, posebno kad je riječ o velikim okruglim svjetlosnim sklopovima sprijeda s novim svjetlosnim potpisom u obliku slova Y, ali i skrivenim ručicama vrata ili izvučenim rubovima blatobrana obučenih u plastiku. Točka na i su kontrastni detalji.
Konkretni podaci kažu da je Juke dugačak 4.210 mm, visok 1.595 i širok 1.800 mm, a masa u odnosu na prethodnika lakši je za 23 kg.
Obnovljena kabina je sada komfornija. Prostor za koljena straga je povećan za 5,8 cm, prostor za glave za 1,1 cm, a 422-litreni prtljažnik sada nudi 20% više prostora za pohranu, kažu u Nissanu. Materijali su kvalitetniji, kao i izrada, a digitalizacija prethodnika nastavila se i ovdje, zajedno s razigranim dvobojnim uređenjem.
NissanConnect sustav će posebno privući mlađu klijentelu skloniju upotrebi mobilnih uređaja u automobilu i njihovu povezivanju. S ugrađenom Wi-Fi vezom te mogućnosti povezivanja pametnog telefona i internetskog ažuriranja, za jednostavniju i sigurniju vožnju moguć je i nadzor nad vozilom. Vlasnik sada može provjeriti je li vozilo zaključano te ga otključati ili zaključati izravno putem svojeg pametnog telefona. Ili može provjeriti tlak zraka u gumama i razinu ulja. Nadalje, kompatibilnost s uslugom Google Assistant omogućava nadzor nad funkcijama kao što su upravljanje svjetlima i slanje odredišta navigacijskom sustavu putem glasovnih naredbi pametnog telefona. Na svoje će doći i audiofili ako doplate za Bose audio sustav s dva dodatna zvučnika u naslonima sjedala.
U domeni vožnje tu su brojni sustavi asistencije okupljeni kroz ProPILOT sustav, koji donosi elektronički sustav upravljanja, ubrzavanja i kočenja. Juke ima i inteligentni sustav kočenja u nuždi s prepoznavanjem pješaka i biciklista, sustav za prepoznavanje prometnih znakova, sustav za sprječavanje izlaska iz voznog traka, upozorenje na nadolazeći promet straga i aktivni nadzor mrtvog kuta, prvi takve vrste u segmentu
Debi će označiti 1.0 turbo trocilindraš od 117 KS i 180 Nm u kombinaciji sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili 7-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom. Vozi do 180 km/h, a stotku ima za 10,4 sekunde, odnosno 11,1 sekundu kod izabrane automatike.
Juke će se proizvoditi u nagrađivanoj tvornici u Sunderlandu u Velikoj Britaniji, a prve se isporuke očekuju krajem studenoga na europskim tržištima.