OBOŽAVATELJI JEEPA, koji svake godine hodočaste na poznati Uskrsni Jeep Safari u Moab, u američkoj državi Uti, ove će godine biti počašćeni s četiri atraktivna nova koncepta za sve terene.
Temeljen na modelu Wrangler Rubicon 392 s V8 pogonom, koncept Jeep Low Down je hommage modelu Wrangler Lower 40, koji je predstavljen na Uskrsnom Jeep Safariju 2009. godine.
Kotači promjera 42 inča
Iako koristi standardne postavke ovjesa osnovnog automobila, Low Down dodaje masivne 42-inčne BFGoodrich Krawler gume za blato na 20-inčnim "beadlock" kotačima. Također ima prilagođene karbonske lukove za smještaj goleme gume i jače osovine Dana 60 s 5.38 brzina.
Gume većeg promjera, u kombinaciji s kraćim prednjim i stražnjim odbojnicima, znače da težište Low Downa ostaje nisko, dok su razmak od tla i prilazni i odlazni kutovi dramatično povećani. Pokreće ga 6.4-litreni motor koji proizvodi 470 KS i povezan je s automatskim mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa.
Spoj starog školskog stila s modernom tehnologijom je Willys Dispatcher, koji daje plug-in hibridnom Wrangler 4xe retro izgled pomoću 16 x 7 inča "čeličnih" guma omotanih u 36-inčne gume, dok je natpis WILLYS utisnut na bočnim stranama poklopca motora u čast Jeepovima iz prošlosti.
Willys Dispatcher također dobiva prilagođen prednji branik s potpuno novim Warn vitlom, ali klasičnog izgleda, i prilagođene presvlake koje kombiniraju "oštećenu" kožu sedla s umecima od tkanine.
Hommage Wagoneeru
Koncept Jeep Vacationeer ima sličnu živopisnu Spearmint boju, ali i jedinstvenu drvenu grafiku duž bokova, koja podsjeća na Jeep Wagoneer i Grand Wagoneer iz šezdesetih. Tu su i drvene obloge iznutra, zajedno s prilagođenim umecima od tkanine s klasičnim Jeep vozilima među šarenim kariranim uzorkom.
Umjesto drugog i trećeg reda sjedala u standardnom automobilu, Vacationeer ima prostor u kojem može spavati dvoje ljudi. Stražnji prostor ima obloženu podnicu u slučaju da ljudi koji ulaze, primjerice, trebaju skinuti blatnjavu opremu za planinarenje.
Kako bi osigurao da se Vacationeer može nositi sa stazama u Moabu, Jeep je postavio 35-inčne BFGoodrich terenske gume na blatnjave naplatke od 18 x 9 inča koji stvaraju prirodno podizanje od 1.5 inča, plus prednje i stražnje zaštitne ploče za osiguravanje podvozja. Veći otvori za kotače i prošireni lukovi kotača daju SUV-u agresivniji izgled, a na krovu su postavljena tri LED svjetla od 11 inča.
Fokus na performanse
Konačno, Jeep Gladiator Rubicon High Top proizvod je dizajnerskog tima Jeep Performance Parts (JPP) i inženjerskih timova iz Mopara, s fokusom na performanse.
Izmjene uključuju Concept JPP flat fender flares, osmišljen kako bi pružio mnogo slobodnog prostora za terensku vožnju, plus Dana 60 prednje i stražnje osovine s odgovarajućim prijenosom 5.38:1 i AccuAir podesivim zračnim ovjesom.
Jeep je također dodao novi prednji branik iz American Expedition Vehiclesa, koji uključuje prilagođeni zaštitni obruč za sjedenje i Warn vitlo, plus dvobojnu shemu boje "Ginger Snap".
Jeep kaže da 3.6-litreni Pentastar V6 motor u pick-upu, koji privlači pažnju, isporučuje širok raspon okretnog momenta s fokusom na gunđanje niže razine, što je bitno za vožnju izvan cesta.