Koenigsegg obnovio stari model i stvorio legendu

MODEL Agera R se proizvodio do 2018. godine, kad je stigao nasljednik.

Iako je bio u proizvodnji punih osam godina, ovaj model nije stekao ogromnu nakladu. Vrijednost mu svakim danom raste, ali to ne znači da se ne smije zadirati u strukturu automobila, pod uvjetom da se vrati u matičnu tvornicu. Upravo to je napravio voditelj zastupstva za Veliku Britaniju poslavši svoju Ageru R u tvornicu u Ängelholmu na temeljitu obnovu.

Automobil je temeljito obnavljan tijekom prošle zime, a zatim se krenulo i s nadogradnjama. Dok je originalnu Ageru R već godinama zamijenio model Jesko, odjel Legends Division preuzeo je zadatak modernizacije i dorade postojećeg primjerka. Rezultat je jedinstveno prilagođen automobil, izrađen posebno za službenoga britanskog distributera marke, Supervetturu, s nizom pažljivo izvedenih unaprjeđenja, kako izvana tako i iznutra.

Većina karoserije završena je u tamnozelenoj boji, s kontrastnim crvenim ukrasnim linijama i detaljima od izloženog karbonskog vlakna. Cijela vanjština potom je zaštićena Koenigsegovim DLC premazom (Diamond-Like Coating), koji povećava otpornost i daje dodatni sjaj.

Posebnu pažnju privlači i unutrašnjost. Ono što ovu Ageru R izdvaja ne samo od ostalih Agera, već i od svih Koenigsegg modela, jest poseban kokpit. Koristi kružne pokazivače slične onima u modelu CC850, no sada su raspoređeni na jedinstven način i prekriveni malim sjenilom. Ugrađena su i sjedala slična onima iz ograničene serije One:1, uz trkaće pojaseve.

Agera je sve samo ne pozer u svijetu hipersportskih automobila. S divljim V8 motorom s dva turbopunjača ispod poklopca, Agera R postao je ozbiljan konkurent Bugattiju Veyronu, a u RS inačici i dalje je jedan od najbržih serijskih automobila ikad proizvedenih.

Prema riječima Christiana von Koenigsegga, motor je dodatno podešen kako bi isporučivao više snage, iako nije otkriveno koliko je točno dodatne snage dodano.

Legends Division – potpuno nova priča na legendarnoj osnovi

O Koenigseggovu odjelu Legends Division zasad se zna vrlo malo, no prošle je godine predstavljen jedinstveni model Chimera, koji kombinira šasiju Agere RS, motor iz Jeska i ručni mjenjač iz CC850. Čini se sve izglednijim da će Koenigsegg, slično kao što Pagani čini s modelom Zonda, početi nuditi obnovu, preinake i nadogradnje starijih modela iz vlastite povijesti.

Sve u svemu, čini se kako će prerada ovoj Ageri dodatno podići vrijednost. Odlična investicija i još bolji marketinški potez švedske marke.

Još malo Agere 

I za kraj vam donosimo fotke dvije zadnje Agere RS. Final Edition nose oznake Thor i Vader i izgledaju odlično. Nastale su u sličnoj režiji i navodno se bar jedna još uvijek može kupiti. Na mogućnosti ovakvih modela nije potrebno potanko objašnjavati. Najkraće, ugrađeno je najbolje što Koenigsegg ima, zaokruženo na 1 MW snage i potom masno naplaćeno. Ovi automobili su predstavljeni 2018. godine.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.