BYD Group, globalni proizvođač električnih vozila, sklopio je trogodišnji ugovor s nogometnim klubom Internazionale Milano koji ga čini globalnim automobilističkim partnerom kluba.
Partnerstvo povezuje dva globalna brenda s velikom prisutnošću na ključnim tržištima. Kinezi su sve dobro procijenili, pa im je sigurno bio važan podatak kako je Inter drugi najveći nogometni klub u svijetu po rastu broja navijača u zadnjih pet godina s više od 533 milijuna podržavatelja diljem svijeta.
U Kini, gdje se nalazi sjedište BYD-a, Inter ima preko 154 milijuna navijača, dok u Južnoj Americi, jednom od ključnih BYD tržišta, klub može računati na gotovo 90 milijuna navijača.
BYD će osigurati oko 70 vozila za rukovodstvo, tehničko osoblje i prvotimce. Inter će dobiti posebno izdanje modela BYD SEALION 7 personalizirano u bojama kluba, koje će kasnije biti dostupno navijačima u ograničenoj seriji.
U pripremi su posebni programi za kupnju i najam BYD vozila namijenjeni navijačima Intera diljem svijeta.
BYD je 2024. godine prodao više od 4,2 milijuna vozila, što predstavlja povećanje od 41% u odnosu na prethodnu godinu. U prvoj polovici 2025. prodano je već više od dva milijuna vozila.
"Inter Milan poznat je po svojoj energiji, upornosti i borbi za pobjedu. To su kvalitete koje dijeli s brendom BYD", rekla je Stella Li, izvršna potpredsjednica BYD-a.
Suradnja će biti važan dio strategije BYD-a za uvođenje premium brenda DENZA na europsko tržište u nadolazećim mjesecima. BYD je već ojačao svoju ulogu na europskoj nogometnoj sceni kao službeni pokrovitelj UEFA Europskog prvenstva 2024. i UEFA Europskog prvenstva za igrače do 21 godine.
"Ponosni smo što je BYD odabrao Inter kao prvi nogometni klub s kojim će surađivati", izjavio je Giorgio Ricci, glavni direktor za prihode Inter Milana.
Ovaj potez novog kineskog brenda jedino neće odobriti rossoneri, odnosno štovatelji gradskog rivala Milana.