Foto: Peugeot
NAKON Citreona Berlingo i Opel Comba stiže i treći blizanac, onaj iz Peugeota. Novo je ime, ali i ponuda, pa će o ovom modelu razmisliti i oni kojima Partner nije bio zanimljiv.
Za razliku od ostalih pripadnika nove generacije tzv. LAV vozila onaj iz Peugeota je dobio i novo ime. Zove se Rifter i za razliku od ostatka game Peugeota nameće se robusnim stilom. Peugeot s ovim modelom vraća pustolovni duh nudeći optimalna rješenja u gradu i na otvorenom.
Kao i ostatak ekipe, Rifter se nudi u dvije duljine, kraćoj od 4,45 metara s pet sjedala i duljoj od 4,75 metara sa sedam sjedala. Paletu motora čine dvije izvedbe 1.2 Puretech benzinca, i to sa 130 KS i osam-stupanjskom automatikom, te onaj od 110 KS s pet-stupanjskim ručnim mjenjačem. BlueHDI dizelaši idu od 75 do 130 KS, gdje se potonji nudi i s automatskim mjenjačem s osam stupnjeva.
A sada i prava novost. I dok se blizanci nude s Grip Control sustavom, kod Rifetra je ponuda proširena. Uključuje i pogon na sve kotače razvijen s Dangelom.
I dok je prethodnik u pogledu inovativnosti išao do kliznih vrata i zaštitne mrežice na farovima, novi Rifter nakrcan je tehnologijama. Poseban naglasak je na sigurnosnoj opremi, a tu je infotainment s 8-inčnim zaslonom. Nadalje, uz 2. redu, svako od 3 individualna sjedala može primiti dječju sjedalicu, a jednostavno se preklope u podnicu s opcijom Magic Flat. U produljenoj izvedbi dva neovisna sjedala u 3. redu su klizna i mogu se izvaditi. I da, prtljažnik ima volumen od 775 litara, odnosno čak 4 "kubika" kad se preklope sjedala u produljenoj izvedbi.
Novi Peugeot Rifter premijeru će imati u Ženevi, a proizvodit će se u Španjolskoj (Vigo) i Portugalu (Mangualde). Na hrvatsko tržište lansira se na jesen ove godine.