FOTO Ovaj auto nudi 820 km dosega, 586 KS i golemi zaslon - na staklu

Foto: XPeng

Pojavili su se novi detalji i fotografije Xpengove inovativne sportske limuzine P7, a kao što se i nagađalo, ovaj se model uvelike razlikuje od svega ostalog na tržištu električnih vozila. Iako prodaja limuzina nije na razinama kao nekada, modeli poput Xiaomija SU7 i novog Xpenga P7 dokazuju da i dalje postoji velik interes za ovakvim automobilima, piše Carscoops.

Vanjski dizajn novog P7 može se opisati kao radikalan. Prednjim dijelom dominira oštra LED svjetlosna traka pune širine, okružena vertikalnim dnevnim svjetlima za dramatičan prvi dojam. Slična se tema nastavlja i straga, gdje se nalazi odgovarajuća svjetlosna traka, vertikalno postavljena stražnja svjetla i zakrivljeno staklo koje zamjenjuje klasični poklopac prtljažnika.

Tehnološki napredan kokpit

Unutrašnjost je možda još zanimljivija od vanjštine, a sada je prvi put detaljno prikazana. Limuzina je opremljena masivnim 87-inčnim head-up zaslonom s proširenom stvarnošću (AR), istim onim koji je Xiaomi nedavno predstavio u SUV-u G7. Zaslon se proteže preko vjetrobranskog stakla i vozaču projicira informacije u slojevima, nalik na zaslon u borbenom avionu. Tu je i sportski trokraki upravljač s kotačićima u stilu AMG-a za brzu promjenu načina vožnje i drugih funkcija.

Visokotehnološkom ugođaju pridonosi i posebna pažnja posvećena ambijentalnoj rasvjeti, dok je središnji infotainment zaslon postavljen na ploču koja se može nagnuti prema vozaču. Odmah iza volana smještena je tanka digitalna instrumentna ploča. Sportska sjedala dolaze s aktivnim bočnim potporama koje se napuhuju kako bi čvrsto držale vozača u oštrim zavojima, što je značajka poznata iz nekih vrhunskih njemačkih sportskih modela.

Performanse, doseg i punjenje

Novi P7 bit će dostupan s dvije baterije: paketom od 74,9 kWh i većom verzijom od 92,92 kWh. Standardni model ima jedan električni motor straga koji razvija 362 KS (270 kW). Za one koji traže bolje prianjanje i performanse, tu je verzija s pogonom na sve kotače koja dodaje prednji motor od 224 KS (167 kW), čime ukupna snaga raste na impresivnih 586 KS (437 kW).

Xpeng cilja na vrlo konkurentan doseg. Osnovni model obećava do 702 km s jednim punjenjem, dok verzija s pogonom na stražnje kotače i većom baterijom nudi čak 820 km. Varijanta s pogonom na sve kotače postiže i dalje odličnih 750 km.

Iako vrijeme punjenja nije službeno potvrđeno, P7 će podržavati standard brzog punjenja 5C, baš kao i SUV G7. To znači da bi samo 10 minuta na punjaču moglo osigurati do 436 km dodatnog dosega. Svojim dimenzijama (dužina 5.017 mm, širina 1.970 mm, visina 1.427 mm), P7 je vrlo sličan Teslinom Modelu S.

Cijene još nisu objavljene, no s obzirom na trendove kineskih proizvođača, za očekivati je da će P7 imati agresivnu cijenu, što bi moglo potaknuti zapadne kupce da preispitaju što dobivaju za svoj novac.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.