U NEKIM tvornicama se za to vrijeme proizvedu tisuće automobila.
Priprema je glavnina posla. I kod Bugattija je tome tako. Kad je u pitanju samo bojenje automobila, potrebno je oko 600 do 700 radnih sati. Po automobilu.
"Lakiranje hipersportskog automobila ne zahtijeva samo nevjerojatnu stručnost već i predanost i ambiciju da se uvijek zadovolje visoki standardi kvalitete marke, tjedan za tjednom, automobil za automobilom", kaže Simon Vetterling, stručnjak za karoseriju i bojenje Bugattija.
Prije nanašanja prvog sloja boje specijalisti Bugattija detaljno će pregledati svaki centimetar automobila. Cjelokupna površina se pregledava. Potom kreće bojenje, a počinje nanosom primera, koji se poslije lagano pjeskari. Za to je već potrošeno 100 sati, a potrebno ih je još 100 za pripremu, uključujući postupak nanašanja transparentne boje i ponovnog pjeskarenja. Tek tada se počinje s nanosom prvog sloja boje.
Nakon što su svi paneli vozila obojeni, kreće se u novu inspekciju. Gleda se sve, od nijanse, grubosti pa do bilo kakve nesavršenosti. Ista nijansa mora biti postignuta na različitim materijalima, dijelovima od metala, ali i od karbona. A to je ponekad itekako teško postići.
Iduća faza je poliranje automobila. Traje četiri dana. I onda opet kontrola koja traje još desetak sati. Tek tada automobil može dobiti prolaznu ocjenu i zeleno svjetlo za isporuku.