Iako se njemačka autoindustrija smatra najmoćnijom u svijetu, domaći novinari nisu posve složni s tom idejom.
Tako barem ukazuje ovogodišnji izbor za Njemački auto godine. Žiri sastavljen od oko 40 uglednih automobilističkih novinara odabrao je pobjednike po klasama čime su izdvojili pet modela koji su obilježili automobilsku godinu.
Mnogi bi očekivali kako će u svim segmentima na postolje staviti predstavnike domaće autoindustrije i tako joj dati dodatni poticaj u prebrođivanju krize. Ali ne, ove godine se nijedan njemački proizvođač automobila nije našao na popisu pobjednika. Najbliži predstavnik njemačke automobilske industrije je Škoda, češki brend koji djeluje pod okriljem Volkswagen grupe. Međutim, u dvije od pet klasa pobijedili su predstavnici američke autoindustrije.
Pobjednici su odabrani među svim novim modelima lansiranim u proteklih dvanaest mjeseci. Ove godine uvedena je i nova kategorija "Budget", za automobile s početnom cijenom do 25.000 eura, čime se naglašava važnost pristupačne individualne mobilnosti. U toj klasi pobjedu je odnio Dacia Bigster.
U "Compact" segmentu (do 40.000 eura) najbolji je proglašen Škoda Elroq, dok je u "Premium" klasi (od 40.000 do 70.000 eura) pobjedu odnio Hyundai Ioniq 9. U kategoriji "Luxury" (iznad 70.000 eura) trijumfirao je američki novitet Cadillac Vistiq, a u "Performance" klasi najvišu ocjenu dobio je Lucid Air Sapphire.
Između ovih pet pobjednika po klasama, članovi žirija će tijekom dvodnevnog testiranja odabrati ukupnog pobjednika German Car of the Year 2026. Rezultati će biti objavljeni 17. studenoga 2025.