Ministar rada uputio pismo javnosti, otkrio koliko koštaju spotovi o mirovinama

Screenshot: YouTube

MINISTAR rada Marko Pavić poslao je pismo medijima. U pismu je ponovno ustvrdio da njegovo Ministarstvo provodi informativnu, a ne antireferendumsku kampanju. Otkrio je i koliko to sve stoji porezne obveznike.

U nastavku prenosimo njegovo pismo:

"Ono što bih svakako htio istaknuti je da je referendum demokratsko pravo i mi kao Vlada ga podupiremo. Vlada cijeni socijalne partnere i podupire socijalni dijalog, u što smo uložili više od 50 milijuna kuna iz Europskog socijalnog fonda upravo kako bismo ojačali socijalni dijalog i kapacitete naših socijalnih partnera.

Vezano za informativnu kampanju o cjelovitoj mirovinskoj reformi želio bih naglasiti da kampanju provodimo zadnjih šest mjeseci, dakle ona je kontinuirana s ciljem informiranja, a ne protureferendumska kampanja. U okviru kampanje izradili smo tri TV spota, web stranicu i odradili smo nekoliko konferencija, a na zadnjoj o mirovinama i aktivnom starenju predstavili smo natječaj od 100 milijuna kuna za aktivno starenje za naše umirovljenike. Svjesni smo da su mirovine male, ali ova Vlada radi sve kako bi se mirovine povećale i životni standard umirovljenika poboljšao.

Koliko koštaju spotovi?

Informativne kampanje provode i druge zemlje Europske unije, demokratski je standard da Vlade komuniciraju svoje reforme i o njima informiraju građane. Kao mladi znanstvenik u Zagrebu sam ugostio profesora MacKaya, tada savjetnika bivšeg britanskog premijera Camerona koji je u Zagrebu predstavio kampanju kojom je britanska vlada komunicirala i informirala svoju javnost o potrebi izgradnje nuklearne elektrane u Velikoj Britaniji. 

Informativna kampanja o cjelovitoj mirovinskoj reformi u potpunosti je transparentna. Kreativni sadržaj sva tri spota i web stranicu osmislio je tim Ministarstva rada i mirovinskoga sustava, a ilustracije i animaciju hrvatski animator Misch. Procjenjujemo da će troškovi animacije i medijskog zakupa trećeg TV spota biti otprilike milijun kuna.

Za prethodnu fazu kampanje sindikatima i ostaloj zainteresiranoj javnosti poslali smo svu dokumentaciju i račune te ćemo isto napraviti i nakon ove faze kampanje. To je transparentan način na koji Vlada informira svoje građane o mirovinskoj reformi.

Ovom kampanjom naše građane smo informirali o svim aspektima mirovinske reforme, a u trećem smo spotu naveli i fiskalni učinak zahtjeva koje su postavili sindikati budući da on do sada nigdje nije bio naveden.

"Informiramo građane"

Kroz kampanju smo informirali naše građane da su mirovine rasle 7,54%, da ćemo uz redovito usklađivanje od 1. srpnja povećati najniže mirovine za 3,13%, majkama smo uveli dodani staž od 6 mjeseci za svako dijete što će im mirovine povećati u prosjeku 2% po djetetu te da bi bez mirovinske reforme rođeni 1962. i mlađi imali oko 100 eura nižu mirovinu.

Građane smo, također, informirali o jačanju drugog stupa za mlađe generacije te da neće svi raditi do 67. godine nego samo oni koji do tada neće uspjeti skupiti 41 godinu staža. Osim toga, potičemo duži ostanak u svijetu rada. Kroz institut dugotrajnog osiguranika, svi oni koji duže ostanu u svijetu rada imat će veću mirovinu.

Još jednom želim ponoviti da je referendum demokratsko pravo, ali Vlada je dužna kontinuirano informirati svoje građane o reformama koje provodi.", stoji u pismu ministra Pavića.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.