Kaufland se oglasio o plakatima na stranom jeziku zbog kojih ih je DP prijavio

Foto: Index

TRGOVAČKI lanac Kaufland nedavno je u Hrvatskoj objavio reklame na tagaloškom, jeziku kojim se govori na Filipinima i koji je baza službenog filipinskog jezika. Plakati, na koje smo naišli na tramvajskoj stanici u Draškovićevoj u Zagrebu, prikazuju fotografije proizvoda iz filipinske kuhinje, a preko njih je ispisana poruka: "Abot-kamay mo na ang tahanan mo, lahat ng lasang kinasasabikan mo, presyong abot-kaya".

Na dnu plakata je ispisan kratki prijevod poruke na hrvatski: "Dom je bliže nego što misliš. Poznati okusi i povoljne cijene".

Kaufland: Plakati se odnose na proširenje asortimana azijskim proizvodima

Sada se o tome oglasio i Kaufland i objasnio o čemu je riječ. 

"Plakati koji se spominju odnose se na proširenje asortimana azijskim proizvodima. Naime, u Kauflandu kupcima u prosjeku nudimo oko 19.000 različitih proizvoda kako bi svaki kupac pronašao ono što traži", kratko su poručili službenim priopćenjem.

DP prijavio Kaufland zbog plakata na stranom jeziku

Podsjetimo, Domovinski pokret jučer objavio priopćenje u kojem navodi da je prijavio Kaufland Državnom inspektoratu zbog plakata na hindskom jeziku u Zagrebu.

U priopćenju se ne spominju plakati koje je trgovački lanac Kaufland nedavno objavio reklame na tagaloškom, jeziku kojim se govori na Filipinima i koji je baza službenog filipinskog jezika.

Iz priopćenja nije jasno niti hoće li DP reagirati na plakate na engleskom i drugim stranim jezicima koje trgovački lanci objavljuju za vrijeme turističke sezone.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.