Domovinski pokret prijavio je trgovački lanac Kaufland Državnom inspektoratu zbog plakata na filipinskom jeziku i hindiju koji su se pojavili diljem Zagreba.
>> DP prijavio Kaufland zbog reklama za radnike iz Indije
"Dom je bliže nego što misliš" - stoji na plakatu, uz prijevod na hrvatski jezik. Naime, riječ je o katalozima s indijskim i filipinskim proizvodima.
RTL je o tome razgovarao s glavnim državnim inspektorom Andrijom Mikulićem.
"Zakon o zaštiti potrošača nema članka koji ograničava da trgovac može na više jezika obavijest o prodaji proizvoda staviti. Samo pod uvjetom da ne zavarava potrošača.
Ja vam sada ne mogu prejudicirati jer smo tu na terenu, ali kada se vratimo u ured, proučit ćemo tu predstavku, ako je stigla, kao i svaku do sada. I ako je u našoj nadležnosti, mi ćemo to rješavati", poručio je, a na pitanje je li onda to sporno odgovara: "Vidjet ćemo, da ne prejudiciramo unaprijed", poručio je Mikulić.