Na web stranici Vernea, firme koja vodi projekt robotaksija, jučer je objavljeno da tvrtku kao glavni izvršni direktor preuzima Darren Gwynne. Tu je funkciju dosad imao Marko Pejković.
>> INTERVJU S RIMCEM O ROBOTAKSIJIMA "Pišali smo krv za ovo, dali smo svoj život"
"Verne, hrvatski startup koji razvija novi ekosustav urbane autonomne mobilnosti, ulazi u novu razvojnu fazu i intenzivira aktivnosti u svim poslovnim područjima. Nakon što su prototip dizajna, koncept usluge i novi brend predstavljeni javnosti u lipnju, Verne nastavlja razvijati sva tri ključna elementa svoje buduće usluge: potpuno autonomno električno vozilo, korisničku aplikaciju i specijaliziranu infrastrukturu.
Verne zajedno sa svojim AD tehnološkim partnerom Mobileye u Zagrebu testira sustav autonomne vožnje (sa sigurnosnim vozačem). Tvrtka privodi kraju pripreme za početak izgradnje proizvodnog pogona za autonomna električna vozila u VGP Park Zagreb, na površini od 28.500 četvornih metara. Također, u tijeku je izgradnja prvog "Mothershipa" - centra za održavanje, punjenje i čišćenje vozila Verne u Zagrebu", objavili su na stranici Vernea.
Darren Gwynne je novi glavni izvršni direktor
U objavi stoji da Darren Gwynne postaje novi glavni izvršni direktor.
"Gwynne je Stručnjak s više od 30 godina iskustva u automobilskoj industriji. Prije nego što se pridružio Verneu, Gwynne je većinu svoje karijere proveo na vodećim pozicijama u Hondi, globalnom automobilskom divu.
Gwynne je član Verneovog tima od sredine 2020., a posljednje dvije godine obnašao je dužnost glavnog operativnog direktora tvrtke i direktora britanskog ureda Vernea u Wellesbourneu. Njegovo dragocjeno iskustvo u industriji uključuje upravljanje cjelokupnim opskrbnim lancem i serijsku proizvodnju motornih vozila, odnose s poslovnim klijentima i partnerima, kao i vođenje strateških projekata i multinacionalnih timova, s naglaskom na operativnu i financijsku učinkovitost organizacije", stoji na stranicama.
Bivši glavni izvršni direktor Marko Pejković, jedan od osnivača Vernea uz Matu Rimca i Adriana Mudrija, nastavlja vođenje kao član Uprave i CBO.
"Pred nama su najzahtjevniji izazovi"
"Vjerujemo da je Darrenovo iskustvo u postavljanju serijske proizvodnje motornih vozila ključno u razvoju naše tvrtke u ovoj fazi. Nastavljamo jačati našu organizaciju u skladu s razvojem projekta, uzimajući u obzir da će se opseg naših napora samo povećavati, a pred nama su najzahtjevniji izazovi.
Potpuno smo usredotočeni na daljnji razvoj svih elemenata naše usluge, na testiranje našeg potpuno autonomnog vozila i njegovog sustava autonomne vožnje te na izgradnju naše infrastrukture - uključujući Mothership - do prve tvornice Vernea", rekao je Marko Pejković.
Gwynne: Izuzetno sam ponizan i ponosan
"Prvo bih želio zahvaliti suosnivačima Mati, Adrianu i Marku što su mi omogućili ovu priliku. Izuzetno sam ponizan i ponosan što sam dio tima koji razvija tako jedinstven projekt na globalnoj razini.
Hrvatska i Zagreb sada su na karti svjetskih metropola koje razvijaju rješenja autonomne mobilnosti uz gradove poput San Francisca i kineske velegradove, gdje se autonomna vozila smatraju eksponencijalnim skokom u razvoju urbane mobilnosti.
Moj prioritet je nastaviti voditi tim kroz postizanje naših poslovnih ciljeva i pružiti klijentima sigurno, jednostavno i personalizirano iskustvo gradske mobilnosti," rekao je Darren Gwynne.
Podsjetimo, za robotaksije je iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti EU izdvojeno 179.5 milijuna eura, a Rimac je najavio da će do 2026. godine korisnici imati na raspolaganju 50 do 100 automatiziranih vozila.