Foto: Hina, Screenshot: Baby Markt
Nakon objave rezultata istraživanja hrvatske europarlamentarke Biljane Borzan (SDP) o različitoj kvaliteti njihova proizvoda na hrvatskom i njemačkom tržištu britanski list "Guardian" izvijestio je kako proizvođač dječje hrane "HIPP" namjerava plasirati njemački proizvod i na police hrvatskih trgovina, izvijestio je u ponedjeljak osječki ured eurozastupnice Borzan.
Velika pobjeda
Navodi kako je "HIPP" je tvrdio da različit recept proizvoda ovisi o zemlji u kojoj se proizvod konzumira i navikama potrošača te ističe kako je istraživanje pokazalo da proizvođači "očito pomno paze u koju zemlju što plasiraju", dok argument o navikama potrošača u ovom drži bespredmetnim, s obzirom da se radi o maloj djeci, koja se sigurno nisu izjasnila da žele proizvod, koji osim razlike u povrću, ima i manje repičinog ulja, koje je izvor omega 3 masnih kiselina, značajnih za razvoj i zdravlje djece.
"Očekujem i od drugih proizvođača da slijede ovaj primjer", poručila je Borzan.