Foto: Omega software
Cilj projekta bio je olakšati, ubrzati i pojeftiniti način praćenja preporuka koje proizlaze iz unutarnjih i vanjskih revizija. To je postignuto centralnim mjestom informiranja gdje se mogu naći jednoznačni odgovori na sljedeća pitanja.
- Koji je trenutni status provedbe preporuka, odnosno izvješća?
- Koji su rokovi i koje djelatnike se čeka?
- Kad je koja preporuka riješena?
- Gdje su dokazi o rješavanju pojedinih preporuka?
- Koja je zadnja, potpuna i ispravna verzija xls datoteke u kojoj pratimo preporuke?
- Tko je, kada i što unio, izmijenio ili obrisao na podacima?
- Koje preporuke ja ili moji zaposlenici moramo riješiti i do kada?
- Tko od zainteresiranih strana smije vidjeti koje podatke?
- Kako izgleda skupni izvještaj trenutnog statusa provedbe izvješća?
U Agenciji za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju implementiran je sustav koji na jednostavan i efikasan način pomaže pratiti zaključke revizijskih izvješća i njihovo ispunjavanje kroz vrijeme. Uz preglednu dokumentaciju i olakšano praćenje izvedbe Baza izvješća i preporuka Agencije pružaju validaciju unosa, kontrolu pristupa, verzioniranje i mogućnost uvoza preporuka iz xls datoteke, kako ih obično dostave revizori. Ažurnost informacija prestaje biti pitanje jer se radi o centraliziranoj web aplikaciji što znači da se svi podaci nalaze na jednom mjestu i uvijek su ažurni. Koncept rješenja je nastao upravo iz preporuka uz jedno od revizijskih izvješća.
Daljnji razvoj Baza izvješća i preporuka Agencije uključit će obuhvat procesa provođenja (unutarnje) revizije kao i e-mail podsjetnik za sudionike.