Foto: lukarijeka.hr
Kako je za Poslovni dnevnik pojasnio Vedran Devčić, predsjednik Uprave Luke Rijeka, odluka o dokapitalizaciji je donesena u svibnju, a kroz četiri kruga ponuđeno je maksimalno 7,5 milijuna dionica. "Interes je bio toliki da je uplaćeno 32 posto više dionica nego što smo mogli ponuditi. Ukupno je bila potražnja za 9.898.591 dionicom", kazao je Devčić.
Poljaci žele za Rijeka postane najveća luka na Jadranu
Poljska tvrtka, kao strateški partner, ima velike planove s Lukom Rijeka. Najavljuju utrostručenje prometa, a cilj im je da Rijeka postane najveća luka na Jadranu.
Manji broj dionica upisali su dobrovoljni mirovinski i investicijski fondovi te fizičke osobe. Država je do sada imala oko 83 posto udjela u Luci Rijeka, a sada se taj udio smanjio na 38 posto, čime je i dalje najveći pojedinačni dioničar. Na drugom mjestu u OMF-ovi s 31 posto, a na trećem mjestu je OT Logistic s oko 21 posto.
Novac od dokapitalizacije bit će utrošen u izgradnju novog lučkog terminala u Rijeci, a kako je najavio Devčić, radovi bi trebali početi do kraja godine.