HDZ-ova Vlada u 8 godina na marketinške agencije potrošila 133 milijuna kuna, gotovo polovica otišla na račun Massola



U VRIJEME mandata HDZ-a od 2004. do 2012. godine hrvatska Vlada kao i ministarstva na usluge PR i marketinških službi utrošili su ukupno 133.3 milijuna kuna. Od tog ukupnog iznosa na PR usluge utrošeno je svega 824 tisuće kuna! Naime, odgovorajući na upit Indexa o tome koliko su se PR i marketinške agencije "okoristile" u vrijeme Sanadera i Jadranke Kosor dobili smo na uvid sve ugovore koje su te tvrtke ostvarile od 2004. godine do inauguracije Vlade Zorana Milanovića.

> PROČITAJTE IZVJEŠTAJ O POSLOVANJU HDZ-OVE VLADE S PR I MARKETINŠKIM AGENCIJAMA

> Svi Mačekovi poslovi (1): U recesijskoj godini rekordna zarada

> Svi Mačekovi poslovi (2): Medijima dao više od milijun kuna pa im postao nezanimljiv

> Svi Mačekovi poslovi (3): Nakon osnivanja MPR-a odmah respektabilni klijenti

> Svi Mačekovi poslovi (4): Policija nikada nije Mačeka upitala za Petračeva pisma iz zatvora

> Reagiranje tvrtke Massol: Maček izravno ni neizravno nije povezan s našom tvrtkom

Apsolutni rekorder je tvrtka Massol koja se veže uz ime bivšeg glasnogovornika Vlade Ratka Mačeka. Naime, Massol je s ministarstvima i Vladom poslovao u vrijednosti većoj od 54 milijuna kuna. Fimi Media nije ni blizu moćnog Massola.

Massol ekskluzivno za Sanaderovu Vladu


Najviše je od svih Ministarstva trošila policija i to 57 milijuna kuna na temelju kampanje u okviru projekta Nacionalni program sigurnosti cestovnom prometu, no tu tu gotovo i nije bilo agencije već je novac išao prema nacionalnim televizijama te HAK-u i HAC-u. Massol nije imao izravnih poslova s MUP-om.

Massol je bila jedina od svih tvrtki koja je izravno poslovala s Vladom RH te je 2007. godine dobila 1,5 milijuna kuna za produkciju programsko-medijskog materijala za potrebe 10. sastanka na vrhu  Procesa suradnje u JIE u Hotelu Westin, te za Svečani koncert u HNK u povodu 15. obljetnice međunarodnog priznanja RH.

Ured za odnose s javnošću Vlade RH potrošio je 16,5 milijuna kuna, a opet se najvećeg djela dočepao Massol i to ugovora u vrijednosti od 13,5 milijuna kuna. McCann Erickson Croatia  imao je ugovor od 2,4 milijuna kuna, a CCN media program 366 tisuća kuna te tvrtka Briefing gotovo 90 tisuća kuna.

Sedam ministarstva bez ikakvih ugovora

Sedam ministarstava i to Ministarstvo poduzetništva i obrta, Ministarstvo uprave, Ministarstvo zaštite okoliša i prirode, Ministarstvo branitelja, Ministarstvo kulture, Ministarstvo graditeljstva i prostornog uređenja i Ministarstvo socijalne politike i mladih nisu nikada koristili usluge marketinških i Pr agencija.


Ministarstvo poljoprivrede potrošilo je 2,1 milijuna kuna, Ministarstvo znanosti obrazovanja i športa 2,1 milijun kuna, a ponovno je najveći dio kolača imao Massol s 1,6 milijuna kuna.

Ministarstvo obrane potrošilo je u osam godina 8,5 milijuna kuna, a na Massol je otišlo 7,7 milijuna kuna. Ministarstvo prometa potrošilo je 1,6 milijuna kuna a opet je gotovo sve uzeo Massol i to gotovo milijun kuna.

Od 25 milijuna kuna iz gospodarstva, Massolu 23 milijuna kuna

Ministarstvo turizma potrošilo je 5,4 milijuna kuna, a Ministarstvo gospodarstva čak 25,2 milijuna kuna. Od toga gotovo 23 milijuna kuna otišla su Massolu te milijun kuna Max Sollersu koji se također veže uz ime Ratka Mačeka.

Ministarstvo unutarnjih poslova imalo je poslove u vrijednosti od 57 milijuna kuna, a Ministarstvo pravosuđa oko 3,6 milijuna kuna. Ministarstvo financija imalo je ugovore manje od pola milijuna kuna kao i Ministarstvo regionalnog razvitka. Ministarstvo zdravlja trošilo je 2,2 milijuna kuna, a najveći dio opet je završio na računu Massola i to oko milijun i pol kuna.

Ministarstvo vanjskih poslova trošilo je 5,6 milijuna kuna od čega je opet najviše imao koristi Massol i to malo više od pet milijuna kuna.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.