Jason Momoa, glumac poznat po svojoj dugoj, valovitoj kosi, u novoj se reklami pojavio u izdanju kakvo nitko nije očekivao. U blagdanskoj kampanji za banku Chime Momoa se pojavljuje u više uloga – kao blagajnik, zaštitar i prodavač u trgovini madracima.
Kako reklama odmiče, njegova se kosa postupno mijenja: dok kao blagajnik ima dugi rep, a kao zaštitar urednu kratku frizuru, u posljednjoj ulozi – prodavača madraca – glumac se pojavljuje gotovo neprepoznatljiv, s prorijeđenom kosom i vidljivim proćelavim tjemenom.
Za glumca koji je sinonim za gustu, bujnu kosu riječ je o velikom zaokretu, ali i o duhovitom potezu. Momoa je u reklami pokazao spremnost na autoironiju, a publika je, naravno, odmah reagirala. "Ne mogu preboljeti ćelavu glavu, tako prokleto smiješno!" komentirao je jedan gledatelj, dok je drugi dodao: "Uživam u svakoj sekundi."
Glumac je i sam potvrdio da se odlično zabavio tijekom snimanja: "Odlično sam se proveo surađujući s timom Chime na ovoj kampanji. Puno smo se zabavili stvarajući različite likove i oživljavajući blagdansku energiju."
Dodao je i da mu je cilj bio prenijeti pozitivnu poruku o pristupačnosti financijskih alata – s dozom humora i samoironije.
Iako je novi izgled bio samo za potrebe reklame, mnogi fanovi nisu mogli sakriti iznenađenje. Jasonova duga kosa i brada postale su njegov zaštitni znak još od uloge Khala Droga u Igri prijestolja i Aquamana u DC-jevu filmskom svijetu.
Zbog toga svaka promjena njegova izgleda izaziva veliku pažnju – a ovo nije prvi put da šokira. Ranije ove godine obrijao je svoju prepoznatljivu bradu kako bi podigao svijest o štetnosti jednokratne plastike i promovirao korištenje aluminijskih boca. Internet je tada, očekivano, "eksplodirao" komentarima poput: "Zašto si to učinio?" i "Vrati bradu!"
Sam Momoa tada je priznao da mu se novi izgled nije pretjerano svidio, ali je poruka bila važnija od imidža.