Xiaomi SU7 Ultra obara rekord Nurburgringa i lansira limitirano izdanje od 100 primjeraka

Novi vrijeme kruga od 6:22.091 dovoljno je za treće mjesto ukupno u kategoriji prototipova

Autor: Stephen Rivers, 26. lipnja 2025. u 16:37

Prototip Xiaomi SU7 Ultra upravo je odvozio krug Nurburgringa za 6:22.091.

To je gotovo 24 sekunde brže od prethodnog rekorda postavljenog 2024. godine.

Službeno je treći najbrži prototip koji je ikad odvozio krug na slavnoj stazi.

Xiaomi očito nije zadovoljan samo time što je među najbrži automobilima koji su ikad vozili Nurburgring. Upravo je taj rekord učinio još bržim. Manje od godinu dana nakon što je osigurao mjesto među pet najbržih sa svojim prototipom i zauzeo prvo mjesto za serijske električne automobile, tvrtka se vratila na stazu. Ovaj put, tim nije samo uspio, nego je smanjio svoje prethodno vrijeme za gotovo 24 sekunde s vozačem Davidom Pittardom za upravljačem.

Za referencu, taj rekord bio je 6:46.87 za prototip SU7 Ultra. Ako ste malo zbunjeni, ne brinite, nije samo do vas. Xiaomi postavlja odvojene rekorde i za prototip SU7 i za serijsku verziju istog automobila, što može stvari učiniti pomalo složenima za praćenje.

Serijski automobil ima možda još impresivniji rekord, iako je sporiji (7:04.957), jer je jedini lider u kategoriji serijskih električnih vozila. Da bi to postigao, pobijedio je Porsche Taycan i ni manje ni više nego Rimac Neveru. Da, taj luđački hiperauto bio je sporiji od ove kineske limuzine s četvero vrata. Ipak, ovaj novi rekord prototipa nije za šalu.

Novi rekord: 6:22.091

Ogoljeni SU7 Ultra koji nije za prodaju postigao je vrijeme od 6:22.091. Time je nadmašio prototip Lotus Evija X koji je to napravio za 6:24.04. Sada SU7 Ultra sjedi na trećem mjestu i vjerojatno će tamo i ostati. Da bi srušio drugoplasirani VW ID.R, morao bi biti brži od 6:05.33. Prvo mjesto je izvan dosega gotovo svima. To je rekord koji je postavio Timo Bernhard od 5:19.546.

Posebna izdanja: Track Package i Nurburgring Edition

Xiaomijev rezultat zaslužuje pohvale, pod uvjetom da je sve legitimno. Tvrtka slavi novi rekord s dva nova posebna izdanja. Prvo, jednostavno nazvano Track Package, koštat će 100.000 juana (približno 13.950 američkih dolara prema trenutnom tečaju). Dodaje visokonaponski baterijski paket za stazu, poboljšano hlađenje, optimizirane kočnice, komponente ovjesa podešene za Nurburgring i najveću brzinu od 350 km/h.

Na putu je još ekskluzivnija verzija, nazvana Nürburgring edition. Ovaj posebni model dolazi s jedinstvenim panelima podvozja, novim sigurnosnim kavezom koji zamjenjuje stražnja sjedala i aerodinamičkim izmjenama na vanjštini koje ga razlikuju od ostatka SU7 linije.

S cijenom od 814.900 juana u Kini (oko 114.000 dolara), Xiaomi će proizvesti samo 10 primjeraka za 2025. godinu, a ukupna proizvodnja ograničena je na 100 kako bi se

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.