Fotografije i detalji novog automobila pojavili su se na internetu zahvaljujući kineskom ministarstvu industrije i informacijske tehnologije, dok se ranije ovog tjedna šef firme Xpeng pojavio u P7+ prototipu na konferenciji u gradu Hangzhouu.
Vjeruje se da će P7+ zamijeniti model P7i, koji je naslijedio P7. Kao što samo ime sugerira, novi model je "plus-size" verzija prethodnika, dug je 5056 mm, dok aktualni model ima dužinu 4888 mm. Međuosovinski razmak povećan je s 2998 na 3000 mm.
Najnoviji Xpengov električni automobil ima elegantan i nizak profil, što će sigurno privući kupce u Kini. Prednji dio automobila karakteriziraju dva mala usisnika zraka, individualna svjetla te odvojena LED dnevna svjetla povezana osvijetljenom linijom.
Oblik stražnjeg dijela automobila je posebno zanimljiv, s naglaskom na stražnjem staklu koje se podiže s poklopcem prtljažnika. Tu su i intrigantna LED stražnja svjetla te zatamnjeni branik koji se lijepo uklapa s crnim krovom i stupovima.
Domet do 685 kilometara
Tehničke specifikacije još nisu potvrđene, ali se vjeruje da će Xpeng koristiti litij-željezo-fosfatnu bateriju kompanije Eve Power, koja će napajati elektromotor od 245 KS u osnovnoj odnosno 313 KS u snažnijoj verziji. Očekuje se da će potrošnja energije iznositi oko 11 kWh na 100 km.
Osnovna baterija trebala bi imati kapacitet od 60.7 kWh, dok bi najjača verzija imala kapacitet od 76.3 kWh. Ovi modeli trebali bi omogućiti domet do 575 odnosno 685 kilometara.
Ključni element razvoja modela P7+ je novi Xpengov Eagle Eye sustav. Ovaj program za autonomnu vožnju koristi AI tehnologiju i temelji se na vizualnom sustavu sličnom onome koji koristi Tesla, ali bez skupog LiDAR-a koji je prisutan u drugim modelima ovog brenda. Novi P7+ trebao bi biti predstavljen u listopadu.