NISSAN Leaf je usprkos drastičnom rastu prodaje najmanje Tesle još uvijek najprodavaniji električni auto na svijetu s 380.000 prodanih primjeraka. Sada je stigla i nova izvedba.
Druga generacija Leafa tako dobiva i Plus izdanje, odnosno Leaf e+ koji donosi poboljšanja u svakom pogledu. Povećan je kapacitet baterije na 62 kWh, a time i autonomija na odličnih 363 km ili za gotovo trećinu više od standardne izvedbe. I druga strana jednadžbe se promijenila, a to znači da je obnovljen elektromotorni pogon. Sada daje 217 KS i 340 Nm, opet osjetno više od osnovne izvedbe.
Snažniji pogon amortizirat će dodatnu masu, a u Nissanu kažu kako je maksimalna brzina porasla za oko 10%, a isto postotno poboljšanje bilježe međuubrzanja, posebno između 80 i 120 km/h. Recimo i kako će ova izvedba dopuštati punjenje putem najjačih punionica snage i do 100 kW.
Kad je pak u pitanju dizajn, promjene su minimalne. Idu tek do novog dizajna naplataka i blago revidirane prednjice. U kabini veći 8-inčni zaslon i obnovljeni softver s dodatnim funkcijama.
Prodaja u Japanu kreće već idućeg mjeseca, dok u Europu model stiže polovicom godine.