PREKO pet godina čekali smo na početak proizvodnje.
Bilo je to 2019. godine na ženevskom salonu kad je Ginetta otkrila svoj prototip cestovnog automobila trkaćih korijena – model Akula. Iako su isporuke trebale krenuti 2020., nije bilo puno onih koji su mislili da će automobil ugledati svjetlost dana. Ipak, Akula je tu i spreman je za proizvodnju.
A to je prava zvijer za sve vozačke puriste spremne da za pozamašnu sumu dobiju pravi trkaći bolid. Motor je središnje smješten, a radi se o čistoj klasici – atmosferskom 6.4 V8. Razvija preko 600 KS i 670 Nm. 100 km/h postiže za 2.9 sekundi i može voziti 290 km/h.
Između spomenutih vrijednosti proizvođač je postavio sve kako bi korisnik imao punu kontrolu nad vozilom i pritom uživao bruseći svoje vozačko umijeće. I bez trkaćeg paketa koji uključuje kompozitne kočnice i zaštitni kavez, ovaj je automobil dostojan svake staze.
Dovoljno je reći da je Akula direktni potomak trkaćih modela Ginette, a zahvaljujući karbonu, ostaje u okviru savršenog rasporeda mase i ukupne mase od 1190 kg. Stražnji pogon, špera i ručni mjenjač su uključeni, ali i "krivi" za puno osmijeha u vožnji.
I sad ono najbolje. Cijena je postavljena na 275.000 GBP, što u današnje vrijeme i nije pretjerano za jedan bolid ovakvog pedigrea i limitiran na svega 20 primjeraka.
I još nešto. Osim što se radi o pravom raritetu sa središnje postavljenim V8 motorom, ovo je jedan od rijetkih sportaša s bunkerom od 470 litara i spremnikom goriva kapaciteta čak 100 litara. O mogućnosti podešavanja upravljača i nožnih komandi da ne govorimo. Bravo!