FOTO Volkswagen otkrio nasljednika Phaetona, ali nećete ga moći kupiti

Foto: Volkswagen

KAD je Volkswagen prije 20 godina predstavio svoj najluksuzniji model svijet je ostao iznenađen, baš kao i tržište koje se pokazalo nespremnim za superluksuzni Volkswagen. Ali...

Volkswagen ne odustaje lako, pa su usprkos skromnom komercijalnom rezultatu projekta Dresden 1 ili kraće D1, držali model u prodaji godinama. Phaeton je usprkos gubitku na svakom prodanom primjerku ostao na tržištu sve do 2016. godine. 

Nasljednik je već bio u pripremi, a onda je stigao Dieselgate. Jedna od najveći afera Volkswagen je skupo stajala, toliko da se zbog štednje moralo odustati od nekih projekata. Štedjelo se na svakom koraku, pa je među prvima glavom platio upravo nasljednik Phaetona. Umjesto toga krenulo se u elektrifikaciju, a vrijeme je pokazalo kako je to bio pametan poslovni potez.

Sada nam Volkswagen ipak pokazuje što smo propustili. Nasljednik je nosio oznaku Phaeton D2, a estetski se oslanjao na prethodnika uvodeći tvrtku u digitalno doba. 

Jozef Kabaň, voditelj Volkswagenovog odjela dizajna, danas s punim poštovanjem gleda na Volkswagen Phaeton D2, koji nikada nije ušao u serijsku proizvodnju. "Automobil još uvijek ima vrlo atraktivan izgled i predivne proporcije, a impresionira svojom opipljivom visokom kvalitetom i vrijednošću“, zaključuje Kaban.

Ovaj dizajn je izabran iz četiri ponuđena, a potpisuju ga Marco Pavone i Tomasz Bachorski. Vozilo je postavljeno na MLB platformu, a nepoznato je što je bilo predviđeno za opciju pogona. Pogled u kabinu pak otkriva što je sve još tada Volkswagen predvidio, počevši od zakrivljenog zaslona digitalnog kokpita koji je premijerno prikazan dvije godine kasnije na Touaregu.

D2 je velik, prava cestovna krstarica. 5.06 metara mjeri u duljinu, širok je 1.90 i visok 1.45 m. Pojedini dijelovi karoserije izrađeni su od aluminija, dok je interijer izveden kako bi ponudio komfor i ugođaj najboljih poslovnih limuzina. Nažalost, nećemo nikad doznati bi li nasljednik Phaetona bio uspješniji i time uveo Volkswagen u posebnu nišu u kojoj su oduvijek stolovali njemački premiumi.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.