NITI jedan model iz više od stoljeća duge povijesti Bentleya nije bio ovako sposoban.
Naravno, govorimo o Continentalu GT Speed koji u novom izdanju donosi više no što bi i Bentleyevi poklonici htjeli i trebali. Ono bitno je da je kombinacija 6.0 twinturbo W12 motora i AWD pogona tu. Maksimum je 659 KS i 900 Nm, odnosno nekih 25 KS više u odnosu na prethodnika. Dovoljno je reći kako ovaj aristokrat na steroidima 100 km/h postiže za 3.6 sekundi, a ne posustaje sve do 335 km/h.
Pridodamo li svemu prilagodljivo ovjes i unaprijeđeni osam-stupanjski mjenjač, posebno u Sport modu rada jasno je kako je ovaj model postao beskompromisni snagator, ali i pravi višebojac. Zakretna je i stražnja osovina, a tu su i Bentley Dynamic Ride te diferencijal s djelomičnim proklizavanjem.
O vizualnom doživljaju ne treba trošiti previše riječi. Dotaknut ćemo se dva podatka, nove Speed oznake i 22-inčnih kotača. Za sve ostalo tu su fotografije.
Sve na ovom Bentleyu je ekstremno, pa i kočnice. Kombinacija karbona i keramike je standard, kao i 10-klipne čeljusti. S obzirom na ogromnu masu automobila, za zaustavljanje s maksimalne brzine ovaj auto potroši oko 2.75 kWh energije. Primjera radi, to je dovoljno da u nekim električnim autima vozite i preko 10 km.
Cijena nije poznata, ali računajte da će biti osjetno veća od „običnog“ Continentala.