NE samo da se radi o najpoznatijem Jaguaru već i o jednom od najznačajnijih i najljepših sportskih automobila prošlog stoljeća.
Ne treba biti veliki fan Jaguara pa da pogodite kako se radi o modelu E-Type. Zadnji primjerak ovog doista prelijepog automobila proizveden je daleke 1974. godine. Sada, nakon nekoliko prerada, u Jaguaru su opet proizveli E-Type.
I to ne jedan, već su dva primjerka. Pritom valja imati na umu kako ovo nisu restauracije, već su automobili doslovno proizvedeni od nule. Dva su automobila stvorena za "vjernog, pronicljivog klijenta u jugoistočnoj Aziji", a za izradu je bilo potrebno više od 2000 sati. Tvrtka opisuje narudžbe kao "najbolje primjere Works Bespoke kreacija Jaguar Classica", dodajući da se one neće ponavljati.
Dokaz je to da se novcem doista puno može kupiti, odnosno da svatko ima svoju cijenu. U ovom slučaju novac je natjerao ovako veliku kompaniju da pokrene proizvodnju automobila koji nije sklapan punih 50 godina. Dobra vijest je da anonimni klijent ima dobar ukus, pa je epilog u svakom slučaju fascinantan.
Prvi novi E-Type primjerci nakon pola stoljeća pauze su nadahnuti posljednjom serijom 50 komemorativnih primjeraka proizvedenih 1974. Oba su Series I drophead coupei, i to u Signet zelenoj i Opal crnoj boji.
Ali tu nije kraj jer su ovi primjerci nastali u suradnji s Deakin & Francis, najstarijim draguljarom u Engleskoj. Detalji od sedefa, srebra i 18-karatnog zlata mogu se pronaći u ovim Jaguarovim reinkarniranim klasicima. Središnja konzola finiširana je anodiziranim aluminijem, dok su sjedala presvučena kožom koju potpisuje Bridge of Weir.
Ispod poklopca je 3.8-redni šestak oplemenjen elektronskim ubrizgavanjem goriva. Sad je u kombinaciji s pet-stupanjskim ručnim mjenjačem.
I tu dostupni podaci staju. Očekivano, nije poznato koliko je budući vlasnik izdvojio za ova dva dragulja automobilizma.