Cadillac se širi na europsko tržište.
Prvi korak je lansiranje direktne online prodaje potpuno električnog SUV-a Lyriq. Prodaja će početi u Njemačkoj nakon što je ranije ovaj automobil predstavljen u Švicarskoj, Švedskoj i Francuskoj.
Cadillac planira širenje i na britansko tržište u budućnosti. Dolaskom u Njemačku želi konkurirati njemačkim premium rivalima poput Mercedesa i Audija jednostavnim dizajnom i cijenama.
Američki proizvođač probat će za 80.500 eura pomesti konkurenciju tako što će ponuditi veću snagu (520 KS naspram Mercedesovih 402) i domet (690 km naspram Mercedesovih 594) u usporedbi s Mercedesom EQE 500 čija je cijena oko 100 tisuća eura.
Lyriq će biti izložen u ključnim njemačkim gradovima
Unatoč konkurentnoj cijeni i značajkama kao što su napredna pomoć pri vožnji i kožna sjedala kao standard, početna prodaja u Europi bila je spora, sa samo sedam registracija u prvom kvartalu.
Cadillacova strategija usmjerena je na profitabilnost umjesto volumena, naglašavajući vrijednost.
Lyriq će biti izložen u ključnim njemačkim gradovima, uključujući Berlin, München i Köln, s posebnim izložbenim salonima nazvanim Cadillac City u Frankfurtu i Hamburgu.
Cadillac se oslanja na direktnu online prodaju umjesto tradicionalne mreže distributera, vjerujući da ovaj pristup odgovara luksuznom brendu.