FOTO Acura RSX se vraća, ali više nije sportski automobil

Foto: Acura

Gotovo 25 godina nakon što je debitirala kao nasljednik popularne Integre, Acura vraća oznaku RSX. No, ovoga puta ne radi se o sportskom kupeu, već o nečem potpuno drugačijem - električnom crossoveru s linijom krova u stilu fastbacka. Acura je na Tjednu automobila u Montereyju predstavila prototip novog RSX-a, koji najavljuje skori dolazak serijskog modela, piše Motor1.

Vlastita platforma i proizvodnja uz Integru

Za razliku od modela ZDX, koji se temelji na GM-ovoj Ultium arhitekturi, RSX je u potpunosti razvijen unutar kuće. Ovo će biti prvi serijski automobil koji koristi Hondinu novu platformu za električna vozila, premijerno prikazanu s konceptima iz serije Honda 0. Zanimljivo je da Acura planira proizvoditi RSX u tvornici u Marysvilleu (Ohio), na istoj proizvodnoj liniji kao i benzinsku Integru.

Dizajn blizak serijskom modelu

Iako Acura novi model naziva "prototipom", poznato je da su Hondini prototipovi tradicionalno vrlo bliski konačnim serijskim verzijama. Stoga se može očekivati da će produkcijski RSX izgledati gotovo identično, iako nije potvrđeno hoće li upadljiva žuta boja biti dostupna kupcima.

Što se tiče mehanike, RSX će imati pogon na sve kotače s dva elektromotora, prednji ovjes s dvostrukim poprečnim ramenima i kočnice marke Brembo. Prototip je postavljen na 21-inčne kotače, a iz Acure ističu da je široki stražnji kraj inspiriran drugom generacijom superautomobila NSX.

Novi softver i napredne značajke

RSX će također biti prvi proizvod iz Honde koji će koristiti novi infotainment sustav proizvođača, nazvan ASIMO OS, u čast njihovog poznatog humanoidnog robota. Acura ga opisuje kao "softverski definirano" vozilo, s operativnim sustavom koji uči preferencije korisnika i podržava bežična ažuriranja. Uz to, RSX će biti opremljen NACS priključkom za punjenje (Tesla standard) i imat će mogućnost dvosmjernog punjenja (V2L), što znači da se može koristiti kao mobilni izvor energije.

Acura je za sada bila prilično suzdržana s konkretnim podacima. Još uvijek nisu poznate performanse, kapacitet baterije, doseg ni cijena. Ipak, s obzirom na to da je manji od modela ZDX, za očekivati je da će biti i cjenovno pristupačniji. Srećom, s obzirom na dosadašnju praksu Honde, na službene informacije ne bismo trebali dugo čekati.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.