PORSCHE predstavlja novitet namijenjen svima koji žele optimalno iskoristiti novac u potrazi za vozački orijentiranim automobilom.
718 T nudi se u obje izvedbe, Boxster i Cayman, a obje pokreće 2.0 Turbo motor s maksimumom od 300 KS i 380 Nm. Moguće ga je upariti i s PDK mjenjačem. U tom slučaju sprint do 100 km/h je još kraći i traje 4,7 sekundi. Maksimalac je 275 km/h.
I dok je motor posuđen od standardne izvedbe, T izdanje dobiva PASM sustav aktivnog ovjesa pa je auto u startu 20 mm bliži podlozi, a tu su još torque vectoring sustav, stražnja špera i još poneki dodatak.
Izvana se model distancira 20-inčnim naplatcima, sivim detaljima karoserije i sportskim ispušnim sustavom u crnoj boji. Iznutra nešto uočljivije novosti koje idu od novog upravljača i sjedala do dekorativnih detalja u crnom sjaju. Naravno, i izvana i iznutra ne nedostaje oznaka izvedbe.
I koja riječ o onome čega nema. Na T izvedbi je izbačen infotainment kako bi se u pogledu masa poništio dodatak u vidu filtra čestica. Naravno, u Porscheu su spremni besplatno napuniti pretinac multimedijom, ali samo na zahtjev kupca.
U Porscheu kažu kako će s obzirom na opremu kupci profitirati. Nije da je jeftin, ali definitivno spada u red jeftinijih bolida u kojima će se vozački puristi znati dobro snaći. Početna cijena za Porsche 718 Cayman T u Njemačkoj iznosi 63.047 eura, za 718 Boxster T 65.070 eura.