Vožnja iz pakla s Croatia Busom: Putnici sjedili na podu, klima nije radila...

Foto: putnici Croatia Busa

DVADESET putnika koji su 5. kolovoza u 12:30 sati krenuli na put Croatia Busom za Zagreb poslalo je zajednički prigovor zbog toga što je za to putovanje prodano najmanje 12 karata viška, a to je pak dovelo do niza neugodnosti i kašnjenja od više od dva sata u dolasku.

Prvi problemi su počeli u Dugopolju

U pismu prigovora, koje je poslano Croatia Busu te većini hrvatskih medija, detaljno su opisali što im se sve događalo tijekom putovanja.

Prvi problem nastao je u Dugopolju oko 17:30 kad je autobus iz Dubrovnika stao kako bi ukrcao 10 putnika dovezenih kombijem iz Sinja s valjanim kartama za Zagreb i rezervacijama za sjedala. Nakon što su vozači tri puta prebrojali sve putnike, ispostavilo se da ih ima viška te su dijelu putnika rekli da moraju čekati drugi prijevoz. Nitko od putnika na to nije pristao jer su svi imali rezervirane karte. 

"Bi li itko od Vas pristao čekati Godota usred ničega pored uredno plaćenih putničkih karata? Ne bi, tim više što je idući dan za sve nas bio radni", stoji u pismu prigovora.

Vozači su potom putnicima rekli da trebaju pozvati upravu jer to nije njihov problem, a i oni sami su pokušali kontaktirati svoje šefove u nadi da će im ponuditi rješenje. Nakon propalih pokušaja rekli su im da su ih voljni pustiti u autobus pod uvjetom da dvoje ljudi sjedi na podu, dok je dežurni vozač bio voljan prepustiti svoje sjedalo jednoj osobi.

Vozači nisu krivi

"Budući da sami vozači nemaju veze s nereguliranom prodajom karata, a prvi su na udaru revoltiranih putnika, nije nam namjera 'progoniti' vozače jer smo složni oko toga da su i oni ovdje kolateralne žrtve izluđene režimom i načinom poslovanja Croatia Busa, bez obzira na opisanu situaciju. Pustivši višak putnika u autobus prekršili su propise o sigurnoj vožnji, a vjerojatno i nekolicinu drugih propisa, no postupili su humano i išli na ruku nama putnicima – većina nas im je zbog toga zahvalna", stoji u pismu pritužbe. 

Nakon sat vremena došlo još sedam putnika

Oko 6 popodne autobus je krenuo iz Dugopolja, a putnici su krenuli uspoređivati karte te su utvrdili da su na nekoliko sjedala prodane iste karte zajedno s rezervacijama. Autobus je vozio nekih sat vremena kad je kod odmorišta Raštević došlo još sedam putnika s valjanim kartama za Zagreb i rezervacijama za sjedala, koje je kombi iz Zadra isto tako iskrcao i ostavio ih da čekaju autobus u koji na kraju nisu mogli ući. 

Nakon tridesetak minuta doživljenih neugodnosti, povišenih tonova nezadovoljnih (ne)putnika i vozača, nekolicine vozačevih poziva upućenih dispečerima Croatia Busa i njihovoj upravi, poslan je novi autobus koji je višak putnika s valjanim kartama trebao prevesti do Zagreba. Putnicima koji su išli od Dugopolja ponudili su da pričekaju novi autobus, no nitko to nije želio prihvatiti jer su željeli što prije doći do Zagreba.

Nakon svega došla je i policija

Oko 19:30 prvi autobus krenuo je prema Zagrebu s jednim vozačem jer oni koji su ostali čekati drugi su zahtijevali da dežurni vozač ostane s njima. No nisu prošli ni nekoliko metara, a zaustavila ih je policija koju je o kršenju prava i sigurnosti putnika obavijestio anonimni putnik iz autobusa. 

Nakon dvadesetak minuta neizvjesnosti vozač se vratio do autobusa i obavijestio ih da je policijski postupak u tijeku te da se ne zna koliko će trajati.

Oko 20:30 dovršen je policijski postupak te je istovremeno došao drugi autobus Croatia Busa.

Vrata prtljažnog prostora ostala otvorena, klima se nije mogla regulirati

Prvi autobus konačno je krenuo za Zagreb i tada je netko od putnika primijetio da su vrata prtljažnog prostora ostala otvorena. Klima za koju se prvo činilo da ne radi sada je radila i nije se mogla ni ugasiti ni regulirati. Uz to, vozač je vozio brzinom većom od dozvoljene.

Tijekom putovanja putnici su doznali i da je dežurni vozač tražio dodatni autobus zbog prekomjernog broja putnika s valjanim kartama, no rečeno mu je da nema slobodnih autobusa. Također su doznali i da vozači zbog prekasnog dolaska na zagrebački autobusni kolodvor neće imati dovoljno vremena za predviđeni odmor prije nego što ukrcaju nove putnike i krenu na noćnu vožnju natrag prema Dubrovniku.

"Umjesto rutinskog putovanja dobili smo pravu avanturu"

Putnici su napokon oko ponoć i deset minuta stigli na kolodvor u Zagreb.

"Umjesto rutinskog putovanja dobili smo pravu avanturu i stoga pored pojedinačnih prigovora ulažemo i kolektivni prigovor kako biste Vi, uprava Croatia Busa, napokon shvatili razmjere nezadovoljstva Vaših putnika i udara na njihovo dostojanstvo te preuzeli odgovornost za kaos koji stvarate, dok svoje (ne)usluge istovremeno redovno naplaćujete", poručili su Croatia Busu nezadovoljni putnici.

"Želimo da se napokon stane na kraj ovakvim i sličnim situacijama koje su Croatia Busu sigurno dobro poznate – dio putnika već ih izbjegava u širokom luku i njihove usluge bira jedino kada nemaju drugog izbora. Zar Vam je to cilj – ostaviti loš dojam autobusnog prijevoza u Hrvatskoj pred domaćim i stranim turistima?" zapitali su se nezadovoljni putnici.

Croatia Busu poslali smo upit da nam komentiraju navedeno putovanje, a njihov odgovor ćemo objaviti čim ga dobijemo.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.