Foto: Facebook
Matematika, kaže, nije zbog toga postala lakša niti su djeca imala tehnološku pomoć pri rješavanju zadataka, ali našla je način da ih motivira i zainteresira. Tehnologiju ova učiteljica koristi i u drugim predmetima. Uz pomoć tableta njeni su učenici ovih dana savladavali i novo gradivo iz Prirode i društva.
>> Učiteljica iz Tučepa učenicima šifrirala zadatke, četvrtaši se zaljubili u matematiku
"Djecu je sve teže motivirati, a baš to je pravi zadatak učitelja. Meni je uspjelo", kaže Marlena Bogdanović koja je svoj uspjeh podijelila s prijateljima na Facebooku i iznenadila se koliko je oduševljenje izazvala. Prvo među djecom, a onda i među odraslima koji su prepoznali vrijednost njene ideje.
Tableti svoje mjesto našli i na tjelesnom
No, nije na tome stala. Učenici su tablete koristili i na nastavi tjelesnog. Osmislila je kako tablete upotrijebiti u natjecanju, a jedan je poslužio za fotografiranje natjecanja. Fotografije će, piše, poslije poslužiti na nastavi Hrvatskog jezika.
"MICRO:BIT i tablet NA TJELESNOM-uvodna aktivnost za sate programiranja:
Svaka od 2 momčadi prolaze svoj poligon prepreka. Na kraju svakog čeka micro:bit s programiranim brojačem: pritisak na tipku A brojimo +1, na B -1, a pritisak na obje tipke resetira brojač (rezultat opet 0). Natjecatelj može kliknuti samo jednom: na svoj ili brojač protivničke momčadi. Pobjeđuje momčad koja na svom micro:bitu ima veći broj (dodamo i 1 bod za momčad koja je najbrže prešla poligon)."
"Imali smo i "snimatelja" koji je tabletom fotografirao natjecanje. Te će fotke poslužiti za sat Hrvatskog jezika kada ćemo ih opisivati i određivati vrste riječi. Moram li objašnjavati kakva je atmosfera bila na ali i oko igrališta - i slučajne prolaznike su zanimale naše TZK-HJ inovacije!", piše učiteljica Marlena Bogdanović na svojem Facebook profilu.