SAVEZ zrakoplovnih prijevoznika i zračnih luka pozvao je na izmjene planiranog zakona Europske unije o klimatskim promjenama, tvrdeći da bi im predviđeni regulatorni zahvati smanjili konkurentnost s neeuropskim prijevoznicima i aerodromima.
Ciljajući zrakoplovstvo, sektor koji se smatra odgovornim za do tri posto globalnih emisija, Unija je prošlog srpnja predstavila planove koji predviđaju stroža pravila o emisijama ugljičnog dioksida, korištenje mješavina sintetičkih goriva te uvođenje poreza za kerozin.
Savez, čijih gotovo 20 članova uključuje sve podružnice Lufthanse, Air France-KLM te velike zračne luke kao što su Frankfurt i amsterdamski Schiphol, smatra da dugi letovi preko neeuropskih čvorišta neće biti podložni istim troškovima, što bi dovelo do potencijalnog prelaska poslovanja na takve prijevoznike.
Osim toga, Savez u potpunosti odbacuje porez na kerozin i predlaže da se naknade za zaštitu okoliša temelje na cijeloj ruti leta, a ne samo na letovima koji dovode putnike iz EU u međunarodna čvorišta kao što su Istanbul ili Dubai.
Unatoč tome u načelu Savez podržava klimatski paket EU "Fit for 55", koji ima za cilj smanjenje emisija stakleničkih plinova za 55 posto do 2030. u usporedbi s razinama iz 1990. godine.