Nakon objavljenih tekstova Svi Mačekovi poslovi (1): U recesijskoj godini rekordna zarada i Svi Mačekovi poslovi (2): Medijima dao više od milijun kuna pa im postao nezanimljiv reagirao je i direktor Massola Ivan Soldo. Njegovu reakciju iznosimo u cijelosti.
Na vašem portalu dana 22. i 23. 06. 2010. u tekstovima novinara I. Ćimića iznosi se niz netočnosti vezano za poslovanje naše tvrtke te vas molim da uz tekstove objavite naš demanti.
O insinuacijama vezanim za vlasništvo naše tvrtke ponovili bismo još jednom sljedeće: gospodin Ratko Maček nema nikakav poslovni udio u tvrtki Massol niti izravan ili neizravan utjecaj na poslovanje naše tvrtke. Ovu izmišljotinu smo demantirali kad se ona prvi put pojavila u javnom prostoru i činimo to sada ponovo te od vas ljubazno, ali odlučno tražimo da je više ne ponavljate.
Ona naime jednostavno nije točna, što tvrdim pod moralnom i materijalnom odgovornošću. Ovo bih vašem novinaru i sam bio rekao da ste nas kontaktirali prije konstruiranja priče u kojoj se barata nizom potpuno netočnih informacija o poslovanju Massola, ali kako to niste napravili moram sada ispraviti i ostale navode iz teksta u kojima se spominje naša tvrtka.
Što se tiče skupa "Croatia summit"; Massol je sudjelovao u tehničkoj realizaciji TV i internet direktnog prijenosa, odnosno najmu i postavi audio, video i rasvjetne tehnike, osmišljavanju scene te izradi i montaži scenografije i dekorativnih elemenata kao i osmišljavanju vizualnog identiteta događanja. Massol je ovaj posao dobio zbog velikog iskustva u organizaciji tehničke podrške takvog tipa događanja te kvalitete ponuđenih kreativnih rješenja. Cijena obavljenih usluga (od koje većina odlazi na najam tehničke opreme i izradu scenografije), s obzirom na obim i zahtjevnost posla, tržišno gledano je vrlo povoljna.
S obzirom da je vaš novinar radio usporedbe s cijenama u PR aktivnostima; pisanjima objava za medije i slično - te su usporedbe potpuno neprimjerene jer Massol nije PR agencija i takve usluge za navedenog klijenta nije niti obavljao.
U dijelu teksta gdje se spominje izrada TV spota za kampanju "Kadet"; za koju s ponosom potvrđujemo da smo taj spot radili jer je vjerujemo dobar primjer odlično odrađenog posla za klijenta, navedena cijena za izradu TV spota od 2,5 milijuna kuna je potpuna neistina, što je također već demantirano u medijima tijekom prošle godine. Izrada spota je koštala naime desetak puta manje od navedenog iznosa, što je u potpunosti u skladu s najboljom praksom i uzusima struke.
Kontekst u kojem pišete o našem angažmanu za Hrvatsku poštu u kampanji za promicanje OIB-a ne znam odakle uopće početi demantirati. Naime polazeći od (već demantirane!) izmišljotine da je Ratko Maček vlasnik Massola, od naše tvrtke radite suučesnika u navodnoj aferi, premda cijeli taj kontekst nema veze sa zdravim razumom. Činjenica je da smo bili angažirani od strane Hrvatske pošte i činjenica je da smo radili kampanju koja je bila dio ugovora Hrvatske pošte s Ministarstvom financija. Ukratko: HP se odlučio na medijsku kampanju o OIB-u jer je procijenio da će tako smanjiti svoje troškove dostave, što je logičan poslovni potez koji se u konačnosti pokazao poslovno opravdan i doista je nejasno što je tu sporno. Shodno tome odabrano je naše kreativno i komunikacijsko rješenje jer je procijenjeno da dobro komunicira ciljeve kampanje i da će efikasno smanjiti trošak povratnica što se također pokazalo točnim.
U našem angažmanu nema ama baš ničeg sumnjivog i upitnog, što smo javno i rekli, a vi ste to u svom tekstu pretvorili u 'osobno priznanje' direktora Massola?! Time što ste moju izjavu danu u najboljoj namjeri intonirali kao nekakvo 'priznanje' govori da vam nisu bitne činjenice koje se ne uklapaju u unaprijed postavljene konstrukcije.
S obzirom da smatramo da se ovim netočnostima iznesenima u vašem mediju nanosi izravna šteta poslovanju naše tvrtke, molimo vas da sukladno Zakonu o medijima ne objavljujete dalje netočne informacije te da objavite demanti na jednakovrijednom mjestu kao i tekstove koje demantiramo.