STANARI Vijenca Josipa Kozarca 9 u Osijeku nisu mogli doći sebi kad su ovoga mjeseca primili račun za potrošenu vodu. Naime, svi su na računima ugledali iznose od više stotina kuna.
Među njima je i stanarka koja kaže kako ne pamti da se ovakva situacija dogodila u posljednje tri godine, koliko ondje živi. Znala je, kaže, kako nije moguće da su potrošili toliku vodu.
I stanari treće životne dobi, koji su s godinama naučili štedjeti vodu vodeći računa o svojim primanjima, nisu mogli vjerovati svojim očima kad su uzeli račun iz svojeg poštanskog sandučića, piše Glas Slavonije.
"Moja mirovina ne bi bila dovoljna da platim račune"
"Gledajući ove iznose, moja mirovina ne bi bila dovoljna da platim sve mjesečne račune kad je samo iznos za utrošenu vodu gotovo polovina ukupnih računa koje supruga i ja mjesečno plaćamo. Upravo zbog redukcije potrošnje i štednje mi stanari složili smo se i uveli vlastite vodomjere u stanove. Prosječno supruga i ja trošimo tri kubika, a ovoga mjeseca ispada da smo potrošili više od 30! Sve se zapravo dogodilo zbog curenja vode negdje u podrumu, izvan stanova, i sad smo u dvojbi što raditi", ispričao je jedan od suvlasnika.
Predstavnik suvlasnika Vatroslav Žarak najprije je krenuo od stana do stana provjeriti ne curi li nekome voda. Planirao je, kaže, čak pozvati i vatrogasce i policiju da uđu u stan u kojem nitko ne živi kako bi se uvjerio u ispravnost vodovodnih instalacija, no od toga je odustao i uskoro shvatio da voda curi ispod zgrade. U nedostatku vidljive vlage, kaže, bilo je vrlo teško utvrditi gdje curi.
"Bilo je gotovo nemoguće utvrditi gdje je nastao kvar, osim da sam sjedio u šahtu i gledao u sat", u šali kaže Žarak, dodajući kako je odmah kontaktirao upravitelja, Zavod za stanovanje, koji je potom odredio tvrtku čiji su djelatnici zamijenili cijev i postavili nove vodove.
Povjerenstvo za reklamacije
Ipak, ostao je problem naknade razlike za utrošenu vodu, za što stanari, dakako, ne snose nikakvu odgovornost. Stoga je Žarak uzeo račune svih stanara i požalio se na situaciju te kaže kako čeka i nada se pozitivnom odgovoru Vodovoda Osijek.
Iz Vodovoda Osijek za Glas Slavonije poručuju da je u slučaju kvara koji je otklonjen u najkraćem roku i pritom postoji dokaz o tome u obliku računa ovlaštenih servisera te ako korisnici redovito podmiruju obveze moguće riješiti problem s računima.
"Pisanim putem mogu se obratiti Povjerenstvu za reklamacije, koje će nakon razmatranja opravdanosti zahtjeva donijeti odluku", kažu u Vodovodu.