Ilustracija: 123rf
Plan poslovanja HŽ Infrastrukture od 2015. do 2019. predviđao je sredstva za osiguranje po 50 ŽCP-a svake godine, ali to nije ostvareno, lani nije osiguran ni jedan, ustvrdio je tajnik sindikata Anto Iličić.
Pobrojao je i druge zabrinjavajuće pojave. U listopadu prošle godine, kaže, dogodio se "reset" kolodvora Okučani, nestao je njegov prikaz na monitoru prometnika vlakova, razlog kvara ostao je nepoznat, uređaj za daljinsko vođenje prometa na relaciji Vinkovci-Tovarnik, plaćen 16 milijuna eura, duže od godine nije ispravan.
Događaji u HŽ Infrastrukturi svjedoče o odustajanju od sigurnosti u željezničkom prometu, ustvrdio je tajnik sindikata koji očekuje da Odbor zbog toga donese obvezujući zaključak da se pokrene odgovornost predsjednika uprave.
Predsjednik Odbora Pero Ćosić (HDZ) priznaje da je hrvatska željeznica posljednjih nekoliko godina neopravdano zapostavljena te ističe da je pred njom izazov modernizacije.
Svoje viđenje aktualne teme iznijet će predstavnici Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, MUP-a, HŽ Infrastrukture, Agencije za sigurnost željezničkog prometa, Agencije za istraživanje nesreća u zračnom, pomorskom i željezničkom prometu i ostali zainteresirani.