Prije 17 godina u padu aviona poginuo pilot, sad je poginula njegova žena pilotkinja

Foto: Facebook

NAJMANJE 70 ljudi je poginulo, ali dužnosnici strahuju da su sve 72 osobe koje su putovale avionom poginule u najgoroj zrakoplovnoj nesreći u Nepalu od 1992. godine. Među poginulima je vjerojatno i kopilotkinja Anja Khatiwada (44), čiji je suprug također poginuo u zrakoplovnoj nesreći koja se dogodila prije 17 godina. Khatiwada se pridružila nepalskom Yeti Airlinesu 2010. godine. 

Njezin suprug Dipak Pokhrel je 2006. poginuo u padu malog putničkog aviona, koji je vozio za domaćeg prijevoznika, nekoliko minuta prije predviđenog slijetanja. Khatiwada je platila svoje satove letenja isplatom od osiguranja koju je dobila nakon Pokhrelove smrti, potvrdio je glasnogovornik zrakoplovne kompanije Sudarshan Bartaula. 

Tijelo kapetana leta je identificirano

Zrakoplov Yeti Airlinesa, u kojem se nalazila Khatiwada, letio je od Katmandua do Pokhare, polazišta za ekspedicije na znamenitu planinu Annapurna. Khatiwada, koja je imala više od 6400 sati letenja, već je letjela ovom popularnom turističkom rutom, piše Daily Mail

Tijelo kapetana leta, koji je imao više od 21.900 sati leta, pronađeno je i identificirano. Khatiwadini ostaci nisu identificirani, ali se strahuje da je mrtva. "U nedjelju je upravljala avionom s pilotom instruktorom, što je standardna procedura zrakoplovne kompanije", rekao je dužnosnik Yeti Airlinesa, koji je osobno poznavao Khatiwadu.

Pronađene obje crne kutije

"Uvijek je bila spremna preuzeti bilo koju dužnost i već je prije letjela u Pokharu", rekao je dužnosnik koji je želio ostati anoniman jer nije ovlašten razgovarati s medijima. Podsjetimo, zrakoplov ATR-72 se jučer srušio u klanac u blizini zračne luke Pokhara i zapalio se. 

Spasilačke ekipe pronašle su obje crne kutije putničkog zrakoplova, koji se srušio po vedrom vremenu. Podaci kutije koja bilježi informacije o letu te druge koja snima razgovore iz pilotske kabine s kontrolom leta mogli bi pomoći istrazi da odredi uzrok pada aviona.

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.