Mall of Split radnicima parking naplaćuje 400 kuna mjesečno: "Potičemo ih da koriste javni prijevoz"

Foto: Mall of Split

IAKO se novi trgovački centar "Mall of Split" još nije ni otvorio, izgleda da su već nastali prvi problemi za same radnike centra.

Radnici se preko službene Mallove Facebook stranice javno žale na obaveznu naplatu parkirališta u mjesečnoj renti od 400 kuna, a većina ih navodno radi za plaću od oko 3.000 kuna, javlja split.com.hr.

"Zabranjeno je parkiranje zakupnika i njihovih zaposlenika unutar trgovačkog centra. Zakupnici i njihovi zaposlenici imaju mogućnost parkirati unutar trgovačkog centra kupnjom mjesečne karte za parking u iznosu 400 kuna, nakon kupnje karte biti će im dodijeljeno parking mjesto na mjestu koje odredi uprava trgovačkog centra u svojoj radnu ili polu radnu smjenu bez mjesečne karte će biti kažnjen kaznom u iznosu cijele mjesečne karte, koja će biti fakturirana njihovom zakupniku i zakupodavac zadržava pravo odstraniti svako nepropisno parkirano vozilo o trošku zakupnika, a ako ista osoba prekršaj ponovi biti će mu oduzeto pravo ulaska u trgovački centar za vrijeme svoje radne ili polu radne smjene.", uz napomenu:

"Gore navedene mjere su poduzete zbog naših kupaca, da im osiguramo ugodniji i kvalitetniji boravak u našem trgovačkom centru", stoji u obavijesti.

Jedna radnica ispričala je da su radnici samo dobili e-mail u kojem piše da su obavezni plaćati 400 kuna za potrebe parkirališnog mjesta, što nije "sjelo" niti jednom zaposleniku raznih firmi koje imaju svoje poslovnice u velebnom centru.

"Došla nam je odredba da ne radimo Božić, Uskrs, Novu godinu i na Svi sveti, a sve ostalo radimo do 22 sata, a još nam je u subotu ujutro došla gospođa koja se nije ni predstavila u dućan i tražila imena, prezimena i registarske oznake. Rekla je samo da je djelatnica centra i nosila je već popise iz drugih radnji, a ja sam je pitala hoćemo li se moći parkirati u centru, na što je ona rekla da hoćemo i svi smo bili opušteniji. Dakle, na prevaru su nam uzeli registarske oznake i naplatili parkirališna mjesta što smo tek jučer saznali čime nas je dovelo pred gotov čin, baš smo ogorčeni ovim odnosom koji je dno dna", ispričala je radnica za split.com.hr.

Odgovor iz Mall-a: Potičemo radnike da koriste javni prijevoz

"Cilj ove odredbe kućnog reda, koja nije strana ni u drugim trgovačkim centrima, nije ostvarenje dodatnih prihoda nego stimulacija zaposlenika da koriste javni gradski prijevoz, kako bismo osigurali što više slobodnog mjesta za građane Splita. Osim što je centar dobro pokriven redovnim autobusnim linijama, s tvrtkom Promet smo u pregovorima o osiguravanju posebne linije za zaposlenike Centra. Također, već smo u kontaktu sa zakupcima koji su spremni osigurati parking za svoje zaposlenike na svoj račun. Navedene informacije o gospođi koja je naplaćivala parking tijekom protekle subote su neistine jer tada kućni red kao ni navedena odredba nisu bili poznati", odgovorila je Natalija Bradarić, voditeljica marketinga "Mall of Split".

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.