Inženjerska studija iz prošle godine upozoravala na stanje vijadukta u Genovi

Foto: Hina

INŽENJERSKA studija koju je prošle godine naručila tvrtka za upravljanje talijanskim autocestama Autostrade upozoravala je na stanje betonskih nosača sajli koje su držale vijadukt koji se ovoga tjedna srušio u Genovi, javljaju u petak dva talijanska medija.

Autostrade per l'Italia, u sastavu građevinske grupe Atlantia, upravlja dijelom autoceste A10 koji povezuje francusku granicu i Genovu na kojoj je u utorak popustio vijadukt, ubivši 38 ljudi.

Vijadukt je imao problema i nedugo nakon izgradnje 1967., a neki potpornji ojačani su ranih devedesetih, napominju stručnjaci.

Korozija metala

Atlantia nije odmah komentirala izvještaj novina La Stampe i Repubblice koje su citirale studiju milanskog inženjerskog sveučilišta Politecnico iz studenog 2017.

Autostrada naglašava kako su sukladno zakonu kvartalno pratili stanje mosta i da su proveli dodatne provjere unajmljivanjem vanjskih stručnjaka.

No studija je otkrila kako su potpornji na dijelu mosta koji se kasnije srušio na vibracije reagirali ''na način koji ne odgovara u potpunosti očekivanjima pa zahtijevaju daljnju analizu''.

U studiji se kaže kako je anomalija bila povezana s korozijom metala u dijelovima nekih sajli. Jedna od zanimljivosti mosta bila je ta da su sajle ugrađene u beton, što otežava procjenu njihova stanja.

Novine naglašavaju kako je kompanija u svibnju najavila ulaganje od 20 milijuna eura u jačanje potpornja koji nisu bili ojačani od 1990-ih.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.